نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت:سپرده گذاری های مردم در موسسه های اعتباری تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایلنا از کرج،عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی البرز با بیان اینکه می توان کارهای بزرگی را با تصمیمات اقتصاد مقاومتی انجام داد گفت: این استان پتانسیل قوی دارد و با قطب جمعیتی کشور ارتباط دارد و مسیرهای مواصلاتی و دسترسی به راه ها ویژگی های این استان است.

وی از وزیر ارتباطات خواست تا اختیارات و تصمیمات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را به استان واگذار کند و گفت: اختیارات اقتصاد مقاومتی در استان البرز به مسولان استان البرز واگذار شود  تا تصمیمات آن قابلیت اجرایی شدن داشته باشد.

اکبریان گفت: قول مساعد وزیر سابق ارتباطات برای مسافری شدن فرودگاه پیام مورد پیگیری قرار گیرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: سپرده گذاری های مردم در موسسه های اعتباری تا پایان سال پرداخت خواهد شد اگر بورس فعال شود در بخش سرمایه گذاری می توان از آن برای اقتصاد کشور بهره مند شد.

وی بیان کرد: این استان اولین معین استان تهران در حوادث است و کوچکترین استان از بعد مساحت است اما از نظر جمعیت استان  در رتبه دوازدهم کشورقرار دارد و در عین حال استانی مهاجر پذیر است و در کنار آن ۴ هزار واحد تولیدی فعال در این استان مستقر است و یکی از بزرگترین کانون های تولید قطعه سازی کشور در البرز قرار دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.