مسعود مرسل پور بامداد پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : پس از وقوع زلزله ساعات پایانی روز چهارشنبه ، ستاد بحران شهرستان قرچک در محل فرمانداری تشکیل و تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی و دهیاری ها در آماده باش کامل قرار گرفتند.
وی بیان کرد: دهیاران هشت روستای شهرستان قرچک با حضور در مناطق روستایی ، ضمن بررسی وضعیت روستایی ، مدیریت این مناطق را در دست گرفته و با هماهنگی نیروی انتظامی آرامش و امنیت کامل را در این مناطق برقرار کردند.
مرسل پور بیان کرد: به منظور رفاه و آسایش مردم ، درهای سالن های ورزشی روستایی و شهری گشوده شد تا در صورت مراجعه ، مردم بتوانند در این اماکن مستقر شوند.
وی تصریح کرد: مسئولان شرکت آبفا ، برق ، گاز و مخابرات با حضور در مناطق مختلف شهر از تأسیسات زیربنایی شهر بازدید کرده و حوادث احتمالی را بررسی کردند که هیچ گزارشی مبنی بر تخریب سازه ها ارائه نشده است.
وی بیان کرد: برخی از مردم با حضور در گلزار شهدای گمنام و پارک جنگلی شهر ، نسبت به برپا کردن چادر اقدام کردند که با گذشت حدود 3 ساعت از وقوع زلزله ، این افراد نیز در حال بازگشتن به منازل خود هستند و آرامش به شهر بازگشته است.
زمین لرزه ای به بزرگی 5:2 ریشتر ساعت 23:27دقیقه چهارشنبه شب تهران را لرزاند.
این زمین لرزه که در استانهای گیلان، البرز، قم، مرکزی و قزوین احساس شد در عمق 7 کیلومتری زمین رخ داد.
کانون این زلزله در مرز استان تهران و البرز در 3 کیلومتری ملارد تهران هفت کیلومتری مشکین دشت استان البرز و 9 کیلومتری شهریار رخ داده است.
این زمین لرزه در طول 50،96 و عرض 35،69 به وقوع پیوسته است.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.