مدیرعامل گروه صنعتی ملی از آغاز طرح توسعه شبکه فروشگاهی کفش ملی خبر داد و گفت: کفش ملی هم اکنون با حدود ۲۴۰ فروشگاه در تمامی استان‌ها، بزرگترین زنجیره فروشگاهی کفش کشور را در اختیار دارد.

به گزارش جماران، علیرضا نصیری، مدیرعامل گروه صنعتی ملی از آغاز طرح توسعه شبکه فروشگاهی کفش ملی خبر داد و گفت: کفش ملی هم اکنون با حدود 240 فروشگاه در تمامی استان‌ها، بزرگترین زنجیره فروشگاهی کفش کشور را در اختیار دارد که همگی این فروشگاه‌ها در بهترین موقعیت های مکانی در زمان خود احداث شده اند اما با توجه به تغییرات صورت گرفته در الگوی توسعه شهرها و نیازهای ایجاد شده مصرف کنندگان در نقاط دیگر، لازم است تا متناسب با نام و نشان ملی،‌ شبکه فروشگاهی خود را گسترش دهیم.
نصیری با اشاره به اینکه فاز اول این طرح توسعه، طی 9 ماه آینده به پایان خواهد رسید گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته 100 نمایندگی جدید فروش در این طرح به شبکه فعلی فروش افزوده خواهد شد تا فاصله شهروندان به فروشگاه های ما کمتر از پیش شود.
وی درباره شروط انتخاب شهرها برای دریافت نمایندگی کفش ملی گفت: این نمایندگی‌ها همگی در شهرهایی که بالای 100 هزار نفر جمعیت داشته باشند واقع خواهد شد.
نایب رییس هیات مدیره گروه صنعتی ملی تاکید کرد:‌ بدیهی است که تمام استانداردهای سخت‌گیرانه ملی در عرضه محصولات برای این 100 نمایندگی نیز اعمال خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ملی با اشاره به اهمیت بالای کیفیت در محصولات کفش ملی تاکید کرد: اولین و مجهزترین آزمایشگاه صنعت کفش کشور در اختیار کفش ملی است و کنترل کیفیت کفش ملی همواره یکی از عرصه‌های مباهات این نشان دیرین بوده است .
نصیری همچنین اعلام کرد: در طرح گسترش شبکه فروش کفش ملی، بالابردن تنوع و بروز آوری محصولات برای تامین نیاز طیف وسیع‌تری از سلایق جامعه نیز در حال اجراست.
مدیرعامل گروه صنعتی ملی همچنین تاکید کرد: موازی با گسترش فروشگاه‌های فیزیکی ، بالابردن ظرفیت فروشگاه آنلاین نیز برای ارائه هر چه بهتر و با کیفیت تر خدمات فروش آنلاین در فروشگاه نوپا و مجازی کفش ملی صورت خواهد گرفت.
نصیری درپایان با بیان اینکه اعطای نمایندگی کفش ملی ضوابط خاصی دارد گفت: جزییات این طرح در سایت رسمی شرکت به آدرس mellishoes.ir آمده است و علاقمندان می توانند با مراجعه به آن برای دریافت نمایندگی ثبت نام کنند.
نکته مهمی که اکنون بیان آن ضروری است این است که تاکید کنم نمایندگی های جدید همگی باید در خور شان نام کفش ملی با رویکرد جدید باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.