آخرین مهلت ثبت نام خودروهای برقی

متقاضیان خودروهای برقی تا روز شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ساعت ۲۳:۵۹ وقت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ براساس اطلاعیه سامانه عرضه خودروهای برقی، کلیه متقاضیان خودروهای برقی می توانند از روز یکشنبه مورخ 1403/02/30 لغایت روز شنبه 1403/03/05 تا ساعت 23:59 نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و  یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.

البته متقاضیان باید از تاریخ شنبه 1403/02/29 لغایت روز چهارشنبه 1403/03/02 تا ساعت 13:00 یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو برقی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود نمایند.

به گفته تقدسی مدیر سامانه یکپارچه "خرید خودروهای برقی هیچ محدودیتی اعم از نداشتن پلاک فعال و ... ندارد و متقاضی صرفا با مسدود کردن 100 میلیون تومان می تواند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کند."

وی افزود: برخی از بانک‌ها به اشتباه اعلام کرده‌اند که برای خرید خودروهای برقی محدودیت‌هایی از جمله نداشتن پلاک فعال و… اعمال شده است، در حالی که این خبر صحت ندارد.

مدیر سامانه یکپارچه، گفت: بر اساس مصوبه شورای رقابت برای خرید خودروهای برقی هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ متقاضیان صرفاً با مسدود کردن 100 میلیون تومان در حساب بانکی، می‌توانند نسبت به ثبت نام برای خرید خودروهای برقی از طریق سامانه یکپارچه اقدام کنند.

گفتنی است، سامانه جدید عرضه خودروهای برقی به نشانی https://evauto.ir/ راه اندازی شده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید