زمان تولید ساینا دوگانه سوز مشخص شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا زمان تولید خودروی ساینا دوگانه سوز را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تولید ساینای گازسوز در این شرکت، گفت: برای وانت نیسان 6 کاربری جدید طراحی و ایجاد شده و طول محل بار آن افزایش یافته است و تمام استانداردها را گذرانده است. این خودرو قابلیت حمل بارهای سنگین و حجیم را دارد که این موضوع قیمت تمام شده حمل را کاهش می دهد.

تیموری با اشاره به تولید محصولات جدید در گروه سایپا، تاکید کرد: در گروه خودروسازی سایپا هدف گذاری عرضه ۸ خودرو انجام شده که خطوط تولید خودروهای اطلس و سهند آماده سازی شده است. 30 دستگاه از این خودروها تولید شده و در حال گذراندن تست های نهایی هستند. ۶ دستگاه خودرو آریا نیز تولید شده که برای مرحله مونتاژ و گذراندن تست ها آماده است .

او افزود: برای خودرو نیسان ۶ کاربری جدید طراحی و ایجاد شده و طول محل بار آن افزایش یافته است و تمام استانداردها را گذرانده است. این خودرو قابلیت حمل بارهای سنگین و حجیم را دارد که این موضوع قیمت تمام شده حمل را کاهش می دهد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در طول سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ تمام تلاش را انجام می دهیم که در خودروهای سواری و تجاری بتوانیم ۸ محصول جدید را عرضه کنیم.

او افزود: در سایت سایپا سیتروئن بستر برای تولید محصول اقتصادی آماده است و تمام طراحی ها انجام شده و در مرحله ساخت قالب ها قرار داریم. علاوه بر این در سال جاری دو محصول به سبد محصولات سایپا سیتروئن اضافه خوهد شد.

تیموری خاطر نشان کرد: برای اولین بار خودروی ساینای گازسوز در این شرکت تولید خواهد شد و تا آذرماه سال جاری به مردم و شبکه تاکسی رانی عرضه خواهد شد. همچنین ساینای اتوماتیک محصول دیگری است که مراحل اولیه را گذرانده و تا پایان سال این خودرو نیز تولید و عرضه خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید