به گزارش ایرنا، ' قدرت الله نوروزی ' دوشنبه شب در مراسم نکوداشت خبرنگاران ورزشی که به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه 2اصفهان برگزار شد، افزود: هیچ کس نمی تواند منکر مشکلات اقتصادی در کشور باشد اما این مشکلات نیز نباید مانع شادی شهروندان شود.
وی افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم تا هر روز و هر شب در کلانشهر اصفهان برنامه های مفرح و شاد اجرا و شادابی به روحیه شهروندان تزیق شود.
شهردار اصفهان در ادامه به ظرفیت های گردشگری اصفهان به خصوص چهارباغ این شهر اشاره کرد و گفت: هر نقطه شهر اصفهان به همان میزان که یک چاه نفت در اقتصاد بار ارزش است، ارزش دارد بگونه ای که چهارباغ آن از چاهای نفت خوزستان نیز می تواند با ارزش تر باشد.
وی اظهارداشت: باید با استفاده از عقلانیت و تدبیر شرایطی فراهم گردد تا از این ظرفیت ها درست استفاده شود و اصفهان به جایگاه واقعی خود برسد.
شهرداراصفهان همچنین با تاکید بر حل مسائل و مشکلات خبرنگاران و مسئولان رسانه های ورزشی، تداوم برگزاری گردهمایی تلاشگران رسانه در عرصه ورزش را خواستار شد و افزود: بسیار خوشحالم که پیشکسوتان و خبرنگاران جوان ورزشی با حضور در این گرد همایی ها به تقویت همدلی در جامعه کمک می کنند.
وی با بیان اینکه ورزش، عامل شادی و نشاط اجتماعی است بیان کرد: ورزش دیگر به عنوان یک تفریح نیست بلکه ابزاری برای تزریق شادی در جامعه و وسلیه ای برای پیشیگری از بیماری ها و ارتقای سطح سلامتی است.
نوروزی ابراز امیدواری کرد که شهرداری اصفهان به عنوان حلقه واسط بین رسانه، ورزش و جامعه بتواند هر ساله میزبان چنین گردهمایی باشد.
شهردار اصفهان با اشاره به مشکلات اقتصادی در پی اعمال فشارهای خارجی گفت: همه از مشکلات کشور اطلاع داریم و با رنج ها و غم های مردم آشنا هستیم بنابراین در این راستا باید فضا را برای کاستن مشکلات مردم و ایجاد روحیه شاداب بین مردم فراهم کنیم.
وی افزود: اگر چنین فضاهایی ایجاد کنیم می توانیم با روحیه ای شاد بر همه مشکلات غلبه کنیم.
نوروزی بیان کرد: در این راستا شهرداری اصفهان توانسته است از ابتدای شروع کار مدیریت جدید تاکنون، از فرصت های فرهنگی برای شاد کردن مردم استفاده کند و هیچ شبی نیست که در این شهر جشنی نباشد مگر شب هایی که منع شرعی و قانونی دارد.
وی با اشاره به اینکه خشکی و بی آبی زاینده رود بر روحیه شهروندان تاثیر فنی خواهد گذاشت، تصریح کرد: در چنین شرایطی باید برای شهروندان فضایی ایجاد کرد که از غم و اندوه آنها کاسته شود.
شهردار اصفهان در ادامه به برگزاری دو رویداد مهم بین المللی در این شهر اشاره کرد و گفت: برگزاری کنفرانس بین المللی دانشمندان جهان با همکاری شهرک عملی و تحقیقاتی و برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان دو رویداد مهم پیش روی کلانشهر اصفهان است.
وی ابراز امیدواری کرد: این برنامه ها منشاء تحولات بزرگ در شهر باشد و شهروندان از این رویدادهای مهم فرهنگی و علمی بهره مند شوند.
در این مراسم همچنین ازرسانه الکترونیک فوتبال اصفهان توسط دکتر نوروزی شهردار اصفهان رونمایی شد.
8114/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.