به گزارش ایرنا، علیرضا نصر اصفهانی روز یکشنبه در چهل و ششمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به اجرای برنامه نشاطستان توسط شهرداری افزود: این برنامه در روزهای اخیر با هدف تحکیم و انسجام بین خانواده برگزار شد و مورد استقبال عموم قرار گرفت.
وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر گفت: امیدواریم مردم و مسئولان بتوانند در مسیرآرمان ‌های شهدا گام برداشته و اهداف آن ها را دنبال کنند.
نصر اصفهانی با اشاره به روز کارمند افزود: دولت باید نسبت به پرداخت حقوق کارمندان اهتمام ویژه داشته باشد چرا که در شرایط فعلی و وجود تورم، دخل و خرج کارمندان با هم همخوانی ندارد از این رو دولت باید حقوق کارمندان را پرداخت کرده تا کارمندان در جهت خدمت به مردم تلاش کنند.
وی در پایان به برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت : امیدواریم این جشنواره بتواند در راستای جذب گردشگر گام برداشته و اصفهان را بیش از گذشته به جهان نشان دهد تا شورای شهر نسبت به برگزاری این جشنواره در سال های آتی گام بردارد.

** لایحه تفریغ بودجه پنج سازمان شهرداری در صحن علنی شورا بررسی شد
همچنین در ادامه این جلسه بررسی لایحه تفریغ بودجه سال 96 و گزارش های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان خدمات موتوری، سازمان مدیریت پسماند، سازمان پایانه‌های مسافربری، سازمان مدیریت حمل و نقل با اعلام نظر کمیسیون های مربوطه در چهل و ششمین صحن علنی شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت.
تفریغ بودجه سال 96 و گزارش بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان خدمات موتوری با اعلام نظر کمیسیون های امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری و بهداشت، سلامت و خدمات شهری در این جلسه از شورا با 12 رای موافق تصویب شد.
گزارش بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان مدیریت پسماند ضمن اعلام نظر کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری بررسی شد.
گزارش بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان پایانه‌های مسافربری با اعلام نظر کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات مورد بررسی و با 11 رای موافق به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد.
همچنین گزارش بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان مدیریت حمل و نقل بار ضمن اعلام نظر کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات نیز در جلسه علنی امروز شورا بررسی و با 10 رای موافق تصویب شد.
طرح پیشنهادی هشت نفر از اعضا شورا با موضوع تمرکز تصمیم‌ گیری در مورد تبلیغات محیطی و شهری در اصفهان ضمن اعلام نظریات کمیسیون‌های امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و شهرسازی، معماری و عمران نیز بررسی شد.
تعداد و چگونگی تشکیل کمیسیون‌های تخصصی شورا که بررسی پیشنهاد کمیسیون ماده 91 آئین ‌نامه داخلی شورای اسلامی شهر اصفهان است نیز در جلسه علنی شورا بررسی شد.

** اطلاعات جامعی از شرکت های وابسته به شهرداری در اختیار شورای شهر گذاشته شود
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکر خود خطاب به رئیس شورای شهر اصفهان گفت: درچند ماه گذشته موضوعی تحت عنوان ارائه گزارش جامع از شرکت های وابسته به شهرداری مطرح شد.
مهدی مقدری گفت: یکسال از عمر دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان می گذرد اما هنوز هیچ گزارشی از چگونگی اقدامات، فعالیت ها و پیشرفت شرکت های وابسته به شهرداری در اختیار شورا قرار نگرفته است.
وی با بیان اینکه در برابر سئوال خبرنگاران از شرکت های وابسته به شهرداری اظهار بی اطلاعی می کنیم و مشخص نیست اطلاعات اندک ما تا چه اندازه موثق باشد، اضافه کرد: باید به صورت جامع و کامل گزارشی از شرکت های وابسته به شهرداری در اختیار شورای شهر قرار بگیرد تا شورای اسلامی شهر اصفهان برای مشکلات آن ها تدبیر و راهکاری بیاندیشد.
0477/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.