جعفر اطیار روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به نظارت بر فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، افزود: بازرسان اصناف ، صنعت، معدن و تجارت و بازرگانی نظارت کافی بر فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی دارند.
وی تاکید کرد: مکان هایی به صورت زیرزمینی در حاشیه های شهر اقدام به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی می کنند که شاید حدود پنج درصد از اجناس آن ها قاچاق باشد.
اطیار گفت: با توجه به مسائل اقتصادی واردات لوازم آرایشی دشوار است، در این راستا منتظر نظر دولت هستیم تا مجوزهای لازم را برای واردات این لوازم اخذ کنیم.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی اصفهان ادامه داد: تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در اصفهان محدود هستند و اکثر فعالیت آنان در تهران متمرکز است.
وی با اشاره به نامگذاری سال به عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: از زمانی که مقام معظم رهبری سال جاری را با این عنوان خواندند تولید لوازم بهداشتی در کشور تا حدودی افزایش پیدا کرده است.
اطیار اضافه کرد: دولت در تمامی زمینه های لوازم بهداشتی حامی تولید کنندگان و وارد کنندگان و اتحادیه ها بوده و اگر این حمایت ها بیش از گذشته نمود داشته باشد شاهد موفقیت روز افزون در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی خواهیم بود.
800 فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در اصفهان جواز کسب دارند.
0477/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.