** آهنگ رشد جمعیت در استان اصفهان رو به کاهش است**
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به تداوم روند کاهشی آهنگ رشد جمعیت در این استان، شرایط کنونی زاد و ولد را نگران کننده و کمتر از میانگین کشوری عنوان کرد.
حسین غفرانی افزود: نرخ زاد و ولد سال جاری در استان اصفهان همچنان نزدیک به 0.97 درصد است که باید این نرخ با تمهید راهکارهایی به 2.1 درصد و حتی بالاتر برسد.

**نمایشگاه های تخصصی حوزه سلامت و آرایش در اصفهان گشایش یافت**
ششمین نمایشگاه ملی تخصصی حوزه «سلامت، ورزش و تغذیه» و هفتمین نمایشگاه «آرایشی، بهداشتی و پوست و مو»، همزمان روز سه شنبه در اصفهان گشایش یافت.
این نمایشگاه ها با حضور نمایندگانی از استان های مختلف کشور در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا شده است.

**امام جمعه اصفهان: احتکار اجناس، اشکال شرعی دارد**
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: احتکار اجناس در شرایط سخت اقتصادی، علاوه بر اینکه به دور از انصاف و اخلاق اسلامی است، اگر به قصد برهم زدن بازار مسلمانان باشد، اشکال شرعی دارد.
پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهان روز سه شنبه به نقل از آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: علما در باره حُرمت احتکار نظر داده‌اند و این احتکار مختص مواد غذایی است.

**زمان حضور آتش نشانان اصفهانی بر سر حادثه 4.16 دقیقه است**
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد: میانگین زمان رسیدن آتش نشانان و تیم های امداد و نجات این خطه بر سر حوادث در بازه زمانی سه ماه ابتدایی امسال 4.16 دقیقه است.
محسن گلابی روز سه شنبه در نشستی خبری با اشاره به آمار فعالیت این سازمان در 3 ماهه ابتدایی سالجاری افزود: در این مدت 945 فقره حریق و یکهزار و 753 فقره حادثه رخ داد و در مجموع 870 نفر نجات یافتند، 223 شهروند و پنج آتش نشان مصدوم شدند و 20 نفر نیز جان باختند.

**فیلم‌های پویانمایی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شد**
فیلم‌های پویانمایی رقابتی بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ارسالی از هشت کشور جهان معرفی شد.
ستاد ارتباطات و اطلاع ‌رسانی جشنواره بین المللی فیلم ‌های کودکان و نوجوانان روز سه شنبه اعلام کرد: هشت فیلم پویانمایی در بخش بین الملل این رویداد هنری ارائه می شود.
**وضعیت جوی استان اصفهان در حالت پایدار قرار دارد**
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان وضعیت جوی روزهای آتی دراین خطه را پایدار همراه با تداوم گرما پیش بینی کرد.
حجت الله علی عسگریان روز سه شنبه به ایرنا گفت: آسمان بیشتر مناطق استان در این مدت بصورت صاف و بدون ابر و در ساعات بعد از ظهر گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می ‌شود.
6994 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.