مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه آخرین ساعات شب گذشته در یک باب ساختمان در حال ساخت واقع در خیابان مشتاق دوم رخ داد.
دکتر غفور راستین افزود: یک کارگر 40 ساله که در این ساختمان در حال کار بود با سقوط از ارتفاع 3 متری روی میلگردهای نصب شده سقوط کرد و یکی از میلگردها وارد بدن وی شد.
دکتر غفور راستین افزود: این کارگر که از ناحیه قفسه سینه و ریه آسیب دیده بود ، پس از آزاد سازی توسط نیروهای آتش نشانی در حالت هوشیاری به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شد.
وی ادامه داد: با تلاش تیم پزشکی این بیمارستان میلگرد از بدن مصدوم خارج شد و حال عمومی وی مناسب اعلام شده است.
فوریت ‌های پزشکی شهرستان اصفهان با برخورداری از 48 پایگاه شامل 36 پایگاه شهری، 11 پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 260 نفر پرسنل عملیاتی به صورت شبانه‌ روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.
براساس آمار پزشکی قانونی استان اصفهان، آمار فوت ناشی ازحوادث کار در بهار امسال در استان اصفهان افزایش یافت و از 16 نفر فوتی در مدت مشابه سال قبل به 27 فوتی در بهار امسال رسید.
در سه ماهه اول سال 1397 تعداد 27نفر (همگی مرد) بدلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفتند که بیشترین علل فوت در حوادث کار با 45 درصد مربوط به اصابت جسم سخت بوده است.
در این مدت آمار مصدومان ناشی از حوادث کار با 671 مورد شامل (54زن و 617 مرد) نسبت به مدت مشابه سال قبل که 638 نفرشامل ( 35زن و 603 مرد) بوده، 5.2 درصد افزایش داشته است.
ت/7135/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.