به گزارش ایرنا، علی اکبر کمالی روز شنبه در حاشیه بهره برداری از چند طرح آموزشی در آران و بیدگل به خبرنگاران بیان کرد: امسال تلاش داریم با همکاری دستگاه ها و مشارکت نیکوکاران تعداد مدرسه های تخریبی استان اصفهان را کاهش داده و طرح های نیمه کاره 10 سال گذشته را تکمیل کنیم.
وی افزود: سال های گذشته برای توسعه فضاهای آموزش و پرورش در بخش دولتی دچار کمبود بودیم که با تلاش های مسئولان و کمک نیکوکاران 100 طرح تکمیل شده و مهرماه امسال به بهره برداری می رسد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به نقش پررنگ خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی این استان اضافه کرد: نزدیک به یک سوم طرح ها در چند سال گذشته با مشارکت خیرین به بهره برداری رسیده است.
او در ادامه نیز به کمبودهای آموزش و پرورش استان اصفهان در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به سه ساله شدن هنرستان ها، استقرار پایه 12 در این دوره و کمبود نیرو در سایر دوره های تحصیلی در مجموع با کمبود نزدیک به 13 هزار و 600 نفر نیروی انسانی رو به رو هستیم.
کمالی عنوان کرد: تمهیدهای لازم در جهت تامین نیروی انسانی در نظر گرفته شده و با به کار گیری نیروهای بازنشسته، خرید خدمات و برون سپاری تا حدودی این کمبود نیز جبران خواهد شد.
به گزارش ایرنا، دستگاه آموزش و پرورش استان اصفهان سال تحصیلی گذشته در مجموع شامل 850 هزار دانش‌ آموز، بیش از 50 هزار نفر معلم و بیش از پنج هزار باب مدرسه بود.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.