قنبرعلی خوش آیینه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اجرای طرح درجه بندی مدارس، نیروبری در آموزش و پرورش کاهش یافته و بخشی از کمبود ها در زمینه نیروی انسانی از این طریق مرتفع شده است.
وی گفت: در پایان شهریور امسال 550 نفر از کارکنان آموزش و پرورش استان بازنشسته می شوند و از طرفی 300 نفر نیروی جدید وارد مدارس می شوند و بر این اساس باید شاهد کمبود 250 نفری در نیروی انسانی باشیم اما با اجرای طرح درجه بندی مدارس، این مشکل مرتفع شده است.
خوش آیینه با تاکید بر اینکه مهرماه امسال هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود خاطرنشان کرد: سازماندهی نیروی انسانی با قوت پیگیری شده و با برنامه ریزی انجام شده، آمادگی داریم حتی در صورت اعلام، معلمان ما از نیمه های شهریور ماه در کلاس های درس حاضر شوند.

* 1000 نفر متقاضی جابه جایی
معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به اقدمات انجام شده در زمینه نقل و انتقال نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: امسال 600 نفر برای نقل و انتقال در داخل استان و 400 نفر برای جابه جایی در خارج استان درخواست داده بودند.
وی با بیان اینکه نتایج برای موافقت با نقل و انتقالات داخل استان اعلام شده است گف: اکنون با 180 درخواست موافقت شده است و مابقی متقاضیان جابه جایی در صورت داشتن اعتراض می توانند مراتب را اعلام کنند.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای جابه جایی و نقل و انتقالات در سال جاری حدود 50 درصد کاهش یافته است.
به گفته معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی، با اقدامات انجام شده در سال های گذشته سنوات ماندگاری در مناطق محروم کاهش یافته و سبب رضایت همکاران شده است.
بر اساس این گزارش، سال تحصیلی جدید، 163 هزار دانش آموز در هشت هزار و 200 کلاس درس و بیش از 2 هزار باب مدرسه خراسان شمالی حاضر می شوند تا زیر نظر 14 هزار و 700 فرهنگی تحصیل کنند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.