به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت پنج مرداد سالروز اقامه نخستین نمازجمعه در کشور گفت: امروز 900 آئین عبادی سیاسی نمازجمعه برگزار می شود و رویکرد کنونی بر توسعه کیفیت این اجتماع معنوی است.
وی با بیان اینکه مردم بهترین قاضی برای سنجش اقدام ها هستند، به برگزاری 12 جلسه ستاد نمازجمعه اردستان در یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: این ستاد شامل 40 نفر از برادران و 20 نفر از خواهران بوده و میانگین حضور مردم در نمازهای جمعه 850 نفر می باشد.
امام جمعه اردستان با تاکید بر لزوم قدردانی مسئولان از اجتماع اثرگذار نمازجمعه بیان کرد: همچنان که ائمه جمعه مطالبات مسئولان را در قالب خطبه ها بیان می کنند، انتظار می رود این ارتباط و تعامل دوسویه باشد.
او با اشاره به برگزاری نمازجمعه اردستان در 2 مکان گوناگون بیان کرد: پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی طرح ساخت مصلی 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن نیازمند اهتمام بیشتر مسئولان است.
حجت الاسلام دهشیری در ادامه فضاسازی مناسب در محل برگزاری نماز، تقدیر از جوانان و پیشکسوتان ستاد، تجلیل از خانواده امامان جمعه پیشین و برگزاری مسابقه کتابخوانی را از جمله برنامه های گرامیداشت هفته نمازجمعه در اردستان اعلام کرد.
وی اضافه کرد: مسابقه فوتبال جام آدینه، همایش پیاده روی خانوادگی، حضور بر سر مزار شهدا و دیدار با خانواده آنها از دیگر برنامه هاست.
دهشیری همچنین از تشکیل شورای سیاستگزاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعار 'افتخار به گذشته، امید به آینده' خبر داد.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع می باشد.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.