حجت الاسلام سید محمد مسعود معصومی لاری روز دوشنبه در جمع روسا و دادستان های استان گلستان در گرگان اظهار داشت: شورای مهندسی فرهنگی از سه سال پیش با هدف تهیه پیوست های فرهنگی برای طرح های کلان در قوه قضاییه فعال شده و یکی از برنامه های آن تهیه پیوست فرهنگی برای قوانین تازه تصویب،است.
وی افزود: در پیوست فرهنگی تاثیر قوانین بر افراد و جامعه بررسی و برای جلوگیری از آثار منفی آن راهکار ارائه می شود تا نگاه اصلاح مجرم محقق شود.
معصومی لاری، ارتقای فرهنگ دینی و رفتار حرفه ای کارکنان حوزه های قضایی را هدف این معاونت برشمرد و گفت: به همین منظور دوره های آموزشی کاربردی اخلاق حرفه ای تدوین و در دست اجراست که تا کنون 65 درصد کارکنان زیرپوشش قرار گرفته و امیدواریم امسال به 100 درصد برسد.
وی، از برنامه تقویت بنیان خانواده هم خبر داد و افزود: درقالب این طرح دریک بازه زمانی 5 ساله، دوره های آموزشی روانشناسی، دینی و حقوقی برای زوج های جوان برگزار می شود.
طرح جام معرفت دیگر برنامه ای بود که معاون فرهنگ دینی و سازمانی قوه قضاییه در گرگان از اجرای آن خبر داد و گفت: در قالب این طرح مسابقه کتابخوانی با هدف آشنایی کارکنان به ویژه کارکنان جوان با مبانی و تاریخ انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود.
براساس اعلام دادگستری، معاون فرهنگ دینی و سازمانی قوه قضاییه برای شرکت در نشست اعضای هسته های جهادی حوزه های قضایی و مسوولان فرهنگی و دیدار با قضات روحانی استان به گلستان سفر کرده است.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.