به گزارش ایرنا، سرهنگ ' علی صادقی ' روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این عملیات طی هفته گذشته در مناطق مختلف شهرستان تیران و کرون اجرا شد و در جریان آن 28 نفر از مجرمان سابقه دار دستگیر شدند.
وی بیان کرد: با اجرای این طرح موقعیت فعال مجرمان و سناریوهای فعالیت آنها در شهرستان تیران و کرون شناسایی و از انجام فعالیت افراد مجرم از جمله توزیع کنندگان مواد مخدر جلوگیری شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه برای اجرای این عملیات پلیسی اقدام های اطلاعاتی و مطالعاتی انجام شد ، افزود: در اجرای فعالیت های اطلاعاتی، مردم نیز مشارکت خوبی داشتند که با همکاری مقامات قضایی این عملیات به خوبی اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد ایستگاه های بازرسی و نظارت در جاده های شهرستان تیران و کرون در دستگیری مجرمان موثر بوده است، تصریح کرد: در دو هفته گذشته پنج کیلوگرم مواد مخدر و 80 هزار نخ سیگار قاچاق در جاده های این شهرستان کشف و در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.
سرهنگ صادقی با اشاره به افزایش سفرهای مردم به شهرستان تیران و کرون در تابستان، خاطرنشان کرد: گشت پلیس در این شهرستان به ویژه در مناطق گردشگری برای تامین امنیت شهروندان و گردشگران افزایش یافته است.
شهرستان تیران و کرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.