مهدی قیصری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از بین 40 مرکز دانشگاه علمی و کاربردی استان اصفهان حدود 10 مرکز دولتی است که بر اساس مصوبه شورای عالی اداری کشور دیگر نمی توانند پذیرش دانشجو داشته باشند.
بر اساس مصوبه سال گذشته شورای عالی اداری کشور، مراکز مجری آموزش‌های علمی - کاربردی دولتی مجاز به پذیرش دانشجوی جدید در هیچیک از رشته‌های آموزش عالی از جمله دوره‌های پودمانی نیستند.
معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با بیان اینکه این مراکز تا زمان دانش آموختگی همه دانشجویان خود فعال است ، گفت: پس از اینکه همه دانشجویان این مراکز دانش آموخته شدند یک مرکز معین برای هر یک از آنها جهت پیگیری و انجام امور اداری تعیین می شود.
قیصری خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی، یک سازمان دولتی و زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است اما مراکز آموزشی علمی کاربردی باید خصوصی یا عمومی باشند و نمی توانند دولتی بمانند.
وی اضافه کرد: در صدد هستیم رشته هایی که در مراکز دولتی ارائه می شد به مراکز خصوصی و عمومی منتقل شوند و علاقه مندان بتوانند در رشته مورد نظر خود ادامه تحصیل دهند.
قیصری با اشاره به تحصیل 14 هزار و 480 دانشجو در مقطع کاردانی و هفت هزار و 250 دانشجو در مقطع کارشناسی در حدود 40 مرکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان، گفت: از ابتدای سال 96 تا کنون هشت هزار و 414 نفر از این مراکز، دانش آموخته و وارد بازار کار شده اند.
دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان دارای بیش از 20 هزار دانشجو در حدود 40 مرکز آموزشی است.
ت/3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.