به گزارش ایرنا، در این مراسم که همزمان با برگزاری جلسه شورای اداری استان اصفهان برگزارشد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، امام جمعه، استاندار و جمعی از نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
همچنین در این مراسم از کتاب درگاه جامع سرمایه گذاری استان اصفهان و تمبر یادبود این پرتال رونمایی شد.
در این درگاه، طرح های پیشنهادی استان اصفهان برای سرمایه گذاری مشخص شده است و با مراجعه به آن می توان برای مشارکت در اجرای این طرح ها اقدام کرد.
سرمایه گذاران با استفاده از این درگاه نیازی به مراجعه حضوری ندارند و مجوزهای سرمایه گذاری در این درگاه بصورت بی نام صادر می شود.
به گزارش ایرنا، معاون اول رئیس جمهوری به منظور افتتاح و رونمایی از چند پروژه عمرانی و حضور در شورای اداری، امروز سه شنبه وارد اصفهان شد.
اسحاق جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال استاندار، شخصیت ها، فعالان سیاسی، مسئولان اجرایی و جمعی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی این استان قرار گرفت.
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و شماری از اعضای کمسیون های 'صنایع و معادن' و ' اقتصادی ' مجلس شورای اسلامی، اسحاق جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند.
پیش از ظهر امروز، طرح توسعه فولاد سبا به همراه چهار طرح نیروگاه 25 مگاواتی برق فولاد سبا، تصفیه خانه پساب صنعتی و طرح تقلیل فشار گاز مجتمع فولاد مبارکه و کارخانه آهک کلسینه شرکت فولاد سنگ شهرستان مبارکه با حضور معاون اول رئیس جمهوری بطور همزمان به بهره برداری رسید.
جهانگیری در ادامه سفر یکروزه خود به اصفهان عصر امروز ضمن حضور در جلسه شورای اداری این استان خط یک متروی کلانشهر اصفهان را نیز افتتاح می کند.
8114/7134 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.