به گزارش ایرنا، مسئول برگزاری این مسابقات گفت: این رقابتها در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با ورزشکاران وزن های مختلف از 17 استان کشور برگزار شد.
مرتضی جانقربان عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نتایج تیمی این مسابقات در رده سنی نوجوانان تیم های قهرمان شهرضای اصفهان، ستارگان نیک شهرضای اصفهان و تهمتن فرخشهر چهارمحال و بختیاری، مقام‌های برتر را کسب کردند.
وی اضافه کرد: در رده سنی جوانان، تیم های ستارگان نیک شهرضای اصفهان، تهمتن فرخشهر چهارمحال و بختیاری و هیات فارس استان فارس، اول تا سوم شدند.
وی اظهار داشت: تیم های ستارگان نیک شهرضای اصفهان، مطیع خاف خراسان رضوی و انرژی پلاس استان اصفهان نیز در رده سنی بزرگسالان، رتبه های برتر را بدست آوردند.
مسئول برگزاری این مسابقات گفت: در بخش پیشکسوتان نیز تیم ایران زمین استان اصفهان، ستارگان نیک شهرضای اصفهان و هیات قزوین استان قزوین، مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
جانقربان گفت: این مسابقات با حضور 170 ورزشکار از سطح کشور در قالب 30 تیم برگزار شد.
وی تعداد ورزشکاران شهرضایی حاضر در این مسابقات را 30 نفر اعلام کرد و افزود: در حاشیه این رقابت ها کلاس داوری با حضور 52 شرکت کننده نیز برگزار شد.
جانقربان گفت: 12 داور از سطح کشور و 10داور از استان اصفهان، قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.
وی اعلام کرد: 10 نفر از قهرمانان این رقابتها به مسابقات جهانی مجارستان که در شهریور سالجاری برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور از 7 تا 11 تیر در سالن ورزشی امام علی دانشگاه آزاد شهرضا برگزار شد.
شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/6027/7144
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.