به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت هفته قوه قضائیه در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همه کشورهای جهان زیر سلطه یکی از دو بلوک شرق و غرب بودند.
وی ادامه داد: نهضت اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)، اسلام ناب محمدی را به عنوان قطب جدیدی به جهان معرفی کرد و همین مساله سبب شد تا 2قطب استکباری شرق و غرب که در ضدیت با دین همصدا بودند، علیه این انقلاب شروع به فعالیت کنند.
نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شرق دین را افیون جامعه معرفی و غرب با جداسازی دین از ساحت جامعه آن را فقط به عبادت روزهای مشخصی در معابد محدود می کرد، ولی امام (ره) در دیدگاه جدید دین و توحید را مبنای حکومت و حرکت جامعه معرفی کردند.
آیت‌الله عبداللهی به برنامه های استکبار برای مقابله با چنین انقلاب دینی اشاره کرد و افزود: کشتار و ترور مردم و اعلام جنگ مسلحانه یکی از برنامه های ایادی دشمن بود که منجر به شهادت تعداد کثیری از مردم کشورمان شد.
وی ریشه یابی حادثه و عواملی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت 72 تن را برای استمرار امروز انقلاب اسلامی، ضروری دانست و افزود: نفوذ عوامل دشمن در عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یکی از این ریشه ها و عوامل است.
آیت الله عبدالهی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص خطر نفوذ، گفت: نفوذ اقتصادی و ضربه زدن به اقتصاد کشور یکی از راهبردهای جدید دشمن در زمان کنونی است.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی و داخلی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست به ترورهای گسترده از مسئولان،‌ ائمه جمعه و مردم عادی زدند؛ حالا شاهد هستیم که گروه تروریستی منافقین زیر بیرق غرب در فرانسه سکونت و سخنرانی دارند و مجامع خود را برگزار می‌کنند.
وی خطاب به مسئولان به‌ویژه مسئولان دیپلماسی خارجی تأکید کرد: در روابط خارجی دشمن‌شناس باشیم، ببینید کسانی که مدام دم از حقوق بشر می‌زنند چطوری از این تروریست‌ها حمایت می‌کنند و به آن‌ها پول می‌دهند، این مساله هشداری به مسئولان است که هوشیار باشید.
نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه مردم علی‌رغم وجود بحران اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در جامعه پای نظام ایستاده‌اند، تصریح کرد: اگر مدیرانی غیرانقلابی یا مسئولانی دارای روحیه اشرافی گری هستند مردم حساب آن‌ها را از نظام جدا می‌دانند.
یکم تا هفتم تیرماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.