به گزارش ایرنا ، محمد جواد آذری جهرمی شامگاه چهارشنبه در آئین گرامیداشت سالگرد شهدای 7 تیر در مسجد جامع این شهر افزود : امروز کشور نیازمند وفاق، همدلی و همکاری همه مسئولان و قشرهای مختلف مردم دارد و همه باید برای گذر از مشکلات زیر چتر ولایت تلاش کنند.
وی با بیان اینکه وجود نقدینگی در اقتصاد، کشور را با چالش مواجه کرده است افزود: با توکل به خدا و حمایت مردم شریف، انقلابی و متدین از این مشکلات نیز به سلامت عبور می کنیم.
وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات تصریح کرد: دولت برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان و سودجویان تصمیم گرفت، ارز را کنترل کند اما عده ای ارز را گرفته و گران می فروشند که این اقدام موجب فشار اقتصادی به مردم و کشور شده است.
آذری جهرمی تاکید کرد: تعارفهای مصلحت گونه را باید کنار گذاشت و ضمن شفاف سازی، با اخلال گران اقتصادی به شدت برخورد کرد.
به گفته وی، بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید فهرست افرادی را که ارز گرفته و سوء استفاده کرده اند را منتشر و قوه قضائیه نیز با آنها برخورد کند.
وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات همچنین یکی از کارهای مهم مسئولان را حضور در جمع مردم، لمس مشکلات از نزدیک و تلاش برای برطرف کردن آنها عنوان کرد.
وی گفت: دشمن امروز سلاح های نظامی را کنار گذاشته تا با فشار اقتصادی مردم ایران راحت تسلیم شوند اما بداند مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران با اعتقاد قلبی و نصرت الهی ایستادگی کرده و در این نبرد نیز پیروز خواهند شد.
آذری جهرمی تاکید کرد: مدیران کشور باید با جدیت و کار جهادی در راه اعتلای نظام اسلامی گام بردارند و همواره از آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی محافظت کنند.
در واقعه تروریستی هفتم تیر سال 1360 و بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی آیت الله سید محمدحسین بهشتی و 72 نفر از یاران باوفای امام راحل به شهادت رسیدند.
وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات به منظور بهره برداری از 37 طرح مخابراتی با صرف هزینه ای افزون بر 73 میلیارد ریال به شهرستان اردستان سفر کرده بود.
شهرستان اردستان با افرون بر 42 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.
7431/6136
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.