به گزارش ایرنا، ' علی زرافشان ' روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: رئیس جمهوری در جلسه اخیر خود با مسئولان از مدیران درخواست کردند که باتوجه به شرایط خاص کشور همه به کمک و یاری دولت بشتابند و با همدلی و همراهی این مسیر را طی کنند.
وی اضافه کرد: باتوجه به آنچه در این روزها دشمنان دنبال می‌ کنند و نقشه ‌هایی و طرح های پیشروی آنها نیازمند همدلی، همفکری و همدلی آحاد جامعه است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: شرایط پیش روی ما گرچه شرایط سختی است اما با همت و تلاش مردم و با تدبیر مسئولان از این گردنه دشوار انقلاب مثل سایر گردنه های دیگر سرافرازانه بیرون خواهیم آمد.
وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها مکلف هستند تلاش خود را برای بهبود شرایط، تبدیل تهدیدها به فرصت ها و بهبود امور انجام دهند.
زرافشان افزود: در حوزه آموزش و پرورش انتظار توسط ریاست جمهوری مطرح شد که این دستگاه در جهت ارتقای کیفیت و کمیت خدمات و در تسریع و تسهیل خدمات برای کسب رضایتمندی در جامعه گام های موثر بردارد.
معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: مجموعه نظام با حرکت جهادی در صدد است تا بر حیله و مکر دشمنان اسلام غلبه کند و این مهم با همت تک تک مردم غیرتمند ایران اسلامی میسر است.
وی با اشاره به نقش مهم و موثر آموزش و پرورش از دوران قبل و پس از انقلاب در فرهنگ سازی افکار عمومی جامعه گفت: ثمره تلاش ها و مجاهدت های دستگاه عظیم تعلیم و تربیت تقدیم 36 هزار دانش آموز شهید و پنج هزار فرهنگی شهید است.
زرافشان، در ادامه از مدیرکل سابق آموزش و پرورش به عنوان یکی از مدیران موفق وزارت آموزش و پرورش نام برد و گفت: او فردی خوش فکر، موفق، توانمند و رهبر آموزش در استان اصفهان بود.
وی تصریح کرد: در دوره این مدیر پرتلاش، آموزش و پرورش استان اصفهان در بسیاری از زمینه ‌ها موفقیت‌ های زیادی کسب کرد و توانست برای سایر استان ها الگو باشد.
در پایان این مراسم حکم انتصاب 'علی اکبر کمالی' به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان اصفهان که از سوی وزیر آموزش و پرورش صادر شده است به وی ابلاغ شد.
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان طی 7 ماه گذشته با سرپرستی محمدجواد احمدی اداره می‌ شد.
خاطرنشان می شود، علی ‌اکبر کمالی نیز پیش از این مسئولیت اداره آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان را بر عهده داشت.
همچنین از ' محمدحسن قائدیها ' مدیرکل سابق آموزش و پرورش اصفهان که به مدت چهار سال تصدی این اداره کل را برعهده داشت تقدیر شد.
ت/6994 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.