به گزارش ایرنا، رضا کردی روز شنبه به خبرنگاران گفت: این مرکز که از سوی افراد فاقد صلاحیت در امور درمانی و دندانپزشکی اداره می شد با حکم قضایی، پُلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.
وی با اشاره به فعالیت بدون مجوز، غیرقانونی و شرایط کاملا غیربهداشتی این مرکز، افزود: وسایل غیرمجاز آن با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی، توقیف و متصدی آن به مراجع قضایی معرفی شد.
سرپرست دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، حفظ سلامت و امنیت مردم را جزو وظیفه های ذاتی این دانشگاه دانست و تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی در این گونه موارد بدون اغماض با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.
وی همچنین تصریح کرد: افرادی که به هر نحو از فعالیت های غیرقانونی این مرکز دچار خسارت مادی و جسمی شده اند، می توانند با مراجعه به دادسرا یا دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، شکایت خود را اعلام کنند.
از ابتدای سال جاری تاکنون این سومین مرکز دندانپزشکی و دندانسازی فاقد مجوز است که در منطقه کاشان پُلمب شده است.
پیشتر نیز دو مرکز دندانپزشکی و دندانسازی فاقد مجوز در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل پُلمب شده بود.
پنج درمانگاه خصوصی دندانپزشکی، 32 مرکز خدمات جامع سلامت دارای خدمات دندانپزشکی و 108 مطب در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل فعالیت می کنند.
جمعیت افزون بر 465 هزار نفری شهرستان های آران و بیدگل و کاشان تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارند.
6027/6136
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.