به گزارش ایرنا، مردم انقلابی و همیشه در صحنه اصفهان با در دست داشتن پارچه نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و با سردادن شعارهای ' مرگ بر اسرائیل' ، ' مرگ بر صهیونیسم'، ' مرگ بر استکبار' و ' مرگ بر آمریکا' حرکت خود به سمت مصلای امام خمینی (ره) این شهر حرکت کردند.
این راهپیمایی دراولین ساعات روز از سه مبدا مسجد الاقصی چهار راه فلسطین، مسجد الهادی میدان انقلاب، مسجد موسی بن جعفر(ع) و خیابان حکیم نظامی شهر اصفهان آغاز و راهپیمایان بعد از به هم پیوستن، سیل جمعیت به سمت مصلای بزرگ حرکت کردند.
خشم و انزجار مردم به خاطر اقدام امریکا در انتقال سفارت این کشور به قدس وعهدی شکنی ترامپ در راهپیمایی امسال تشدید و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بیش از پیش در شهر اصفهان و دیگر نقاط این شهرستان طنین انداز شده است .
بیعت با امام و رهبر معظم انقلاب، استکبار ستیزی، انزجار از صهیونیسم و رژیم اشغالگر ، حمایت از آرمان فلسطین، حمایت از مقاومت مردم منطقه، محکومیت جنایات رژیم آل سعود و گروههای تروریستی دست پرورده استکبار، محکومیت آمریکا در خروج یکجانبه از برجام، محکومیت انتقال پایتخت آمریکا به بیت المقدس ازمهمترین محورهای شعارهای مردم اصفهان در این مراسم است.
امسال دومین سالی است که مقصد راهپیمایی مردم اصفهان مصلای امام خمینی (ره) است.
/7134/ 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.