' محمدرضا توسلی ' سرپرست فرمانداری گلپایگان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: ساختمان جراحی زنان، اتاق ایزولاسیون مرکزی، سی سی یو و تاسیسات بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان با حدود یک هزار و 400 متر مربع زیربنا و پیشرفت فیزیکی 30 درصد با کمک خیران در حال ساخت است که فردا معاون رئیس جمهور طی بازدید از آن در جریان روند عملیات تکمیلی این طرح قرار می گیرد.
وی افزود: برای تکمیل این طرح به حدود دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
سرپرست فرمانداری گلپایگان احداث ساختمان دانشکده مکانیک دانشگاه فنی و مهندسی این شهرستان شامل کارگاه های متعدد، ساختمان آموزشی و آزمایشگاه رااز دیگر طرح های مورد بازدید معاون رئیس جمهوری در این سفر نامبرد و افزود: این طرح با چهار هزار و 800 متر مربع زیر بنا حدود 65 درصد پیشرفت فیریکی دارد که برای تکمیل آن حدود سه میلیارد تومان نیاز است.
توسلی با اشاره به اینکه در 50 ماه گذشته با بهره برداری 25 پروژه، زیر ساخت های بهداشتی تنها بیمارستان دولتی امام حسین (ع) گلپایگان با 85 تخت فعال تکمیل و به بهره برداری رسیده است اظهار امیدواری کرد که سفر معاون رئیس جمهور به این شهرستان موجب تسریع در تامین اعتبار این پروژه شود.
وی همچنین تامین اعتبار برای تکمیل ساختمان داشکده مکانیک دانشگاه فنی و مهندسی گلپایگان را خواستار شد و افزود: تکمیل این پروژه در سفر استانی هیات دولت در سال 1393 مورد تاکید قرار گرفت.
سرپرست فرمانداری گلپایگان گفت: امیری معاون امور مجلس رئیس جمهوری پس از گلپایگان به شهرستان خوانسار سفر می کند و جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های گلپایگان و خوانسار جمعه شب با حضور وی در خوانسار برگزار خواهد شد.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
7138 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.