مهدی جعفرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سیلاب با وارد شدن به چاه های آب آشامیدنی تعداد پنج حلقه چاه نیمه عمیق را از مدار خارج کرد که میزان آبدهی آنها 100 لیتر بر ثانیه بود.
وی افزود: سیلاب همچنین به جاده های دسترسی، مخزن ها و چاه های آب، حوضچه های فشارشکن، خطوط انتقال آب و فاضلاب شهر کاشان نیز زیان هایی وارد کرد.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان بیان کرد: آب آشامیدنی مردم این منطقه پیش تر با افزون بر 350 لیتر بر ثانیه انتقال آب از زاینده رود و 80 حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق با میزان آبدهی 2 تا 20 لیتر برثانیه در سال تامین می شد.
او اضافه کرد: اهالی 11 شهر در شهرستان های آران و بیدگل و کاشان از خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان بهره مند هستند.
به گزارش ایرنا، بارش های رگباری باران در هفته گذشته منجر به طغیان رودخانه های فصلی از جمله رودخانه گازرگاه کاشان و تعطیلی برخی واحدهای آموزشی، آبگرفتگی واحدهای مسکونی و معابر شهری، تخریب زمین های کشاورزی، سیل بندها و برخی تاسیسات زیربنایی و راه های ارتباطی در شهرستان های شمالی استان اصفهان شد.
پیش تر مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وارد آمدن خسارت نزدیک به 700 میلیارد ریالی ناشی از بارش های هفته گذشته در برخی نقاط شمالی این استان خبر داده بود.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.