به گزارش ایرنا، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان روز شنبه به نقل از آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد اضافه کرد: هنوز در کشور ما افرادی گمان می کنند که می توان با آمریکا سازش کرد، من یقین دارم که در این افراد نور ایمان وجود ندارد.
وی که در جمع نمایندگان ولی فقیه در سازمان منابع طبیعی سخن می گفت، افزود: در قرآن کریم آمده است مؤمنان کسانی هستند که وقتی جمعی از مردم ( منافقین ) به آنان می گویند مردم علیه شما جمع شده اند و بترسید از این تجمع مردمی، مؤمنان نمی ترسند و می گویند خدا برای ما کافی است و او بهترین وکیل است.
امام جمعه اصفهان اضافه کرد: در حقیقت شیطان، اولیای خود را می ترساند و مؤمنی که می داند همه چیز دست خدا است از هیچ چیز نمی ترسد.
وی با اشاره به آیه آخر سوره فتح بیان کرد: احساس می کنم تشبیهی که در این آیه آمده است با مؤمنان، انقلابیون و انقلاب ما تطبیق می کند زیرا در این آیه سرنوشت یاران پیامبر و کسانی که با پیامبر (ص) هستند به درخت کوچکی توصیف شده که سر از خاک بر می دارد، زود رشد می کند، قوی می شود و روی پای خود می ایستد و رشد سریع آن، مایه تعجب زارع و کسی که درخت را کاشته است، می شود.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه درختی که امام راحل در زمان ما کاشتند به ثمر رسیده و با سرعت پیش می رود، افزود: ما همچنان روی پای خود ایستاده ایم و تکیه بر دشمن نمی کنیم و پیشرفت انقلاب اسلامی در بخش‌ های مختلف را ادامه می دهیم.
وی با اشاره به دستاوردهای مختلف نظام اسلامی و ضرورت تبیین این دستاوردها برای آحاد مردم گفت: هنوز کارهای زیادی وجود دارد که مسئولان می توانند انجام دهند اما از انجام آنها غفلت شده است.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.