به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در جمع کارکنان اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی، افزود: مناطق حاشیه نشین به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از تعادل کافی برخوردار نیست و ساماندهی این مناطق باید محور برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد.
وی ادامه داد: برنامه ریزی برای این مناطق باید منسجم و عقلایی و با توجه به قابلیت های منطقه ای و محلی صورت گیرد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری سایر دستگاه های مربوطه می تواند با اعمال سیاست های تشویقی از قبیل پرداخت تسهیلات و تراکم طبقات نسبت به جذب سرمایه گذاران و ساماندهی مناطق اقدام کند.
امام جمعه اراک بیان کرد: غفلت از مناطق حاشیه نشین، این مناطق را به کانون های بحران تبدیل می کند و دامنه ای از مشکلات جبران ناپذیری را برای جامعه به همراه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تقویت جایگاه معنویت گرایی در شهرک سازی و ساخت و سازهای کشور از جمله زیر ساخت های اساسی همچون مسجد در بافت های جدید و سکونتگاه های تازه تاسیس باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ولایت فقیه را محور وحدت و اتحاد ملی عنوان کرد و گفت: رکن ولایت فقیه موهبتی الهی است که باید شاکر این نعمت بود و با تمام وجود از آن حمایت کرد.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ 21 فروردین سال 1358 با صدور فرمانی از سوی امام راحل برای تامین مسکن محرومان تشکیل شد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.