به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد روز سه شنبه در آئین گرامیداشت روز کارگر در اردستان بیان کرد: سیاست های دفعی و تحت فشار اجتماعی صنعت را آزار می دهد و برخورد خشن، زورگویانه و تصمیم گیری های نابخردانه در صنعت موجب تعطیلی کارخانه ها و بیکاری کارگران شده است.
وی افزود: مشکلات و موضوعات محلی مختلفی پیش روی صنعت قرار دارد اما برای رونق اقتصادی چاره ای جز توسعه کارگاه ها و کارخانه ها نیست و باید تلاش ها برای ایجاد دلگرمی سرمایه گذاران در راستای توسعه اشتغال باشد.
نماینده اردستان در مجلس عنوان کرد: نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حمایت از کالای ایرانی باید مورد توجه همه مسئولان و مردم قرار گیرد تا زمینه اشتغال کارگران فراهم شده و رونق اقتصاد را به همراه آورد.
او اضافه کرد: تلاش کارفرمایان، کارگران و حمایت مسئولان اردستان سال گذشته منجر به وضعیت اشتغال رو به پیشرفت و کاهش بیکاری در این شهرستان به نرخ 9.7 درصد شد.
به گزارش ایرنا، 15 نفر از کارگران نمونه شهرستان اردستان در ادامه این آئین با اهدای لوحی قدردانی شدند.
شمار واحدهای تولیدی و صنعتی اردستان بر اساس آخرین آمارها یک هزار و 558 واحد اعلام شده که 10 هزار و 500 نفر را در این شهرستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داده است.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع می باشد.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.