به گزارش ایرنا امیر قلعه نویی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیم ذوب آهن ایران برابر الدوحیل قطر افزود: حریف ما تیم کاملی است که در خطوط مختلف از بازیکنان خوبی بهره می برد.
وی گروه B این دوره از مسابقات را گروه مرگ ارزیابی کرد و گفت : برای ماندن در جدول و شانس صعود به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا محکوم به شکست تیم الدوحیل قطر هستیم.
به گفته قلعه‌ نویی در بازی رفت برابر این تیم، اشتباهات فردی و تعویض ها سبب شکست ذوب‌آهن ایران برابر الدوحیل شد.
وی اضافه کرد: در بازی رفت تا دقیقه 70 مسابقه نبض بازی را در اختیار داشتیم، اما پس از آن حریف بر ما برتری یافت و توانست سه امتیاز مسابقه را در خانه نگه دارد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران با بیان اینکه بازیکنان ذوب آهن ایران از لحاظ روحی و روانی آماده هستند، خاطرنشان کرد: ذوب ‌آهن هجومی است و آمار این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد، البته بازیکنان باید با تغییر نگرش و رفتارهای خود از لحاظ فنی آماده تر شوند.
قلعه نویی اظهار کرد: ذوب آهن از لحاظ میزان سرمایه در میان ۱۶ تیم آسیا رده پانزدهم را داراست و از جهت مالی نسبت به دیگر تیم ها شرایط چندان مناسبی ندارد.
وی همچنین درباره تعطیلات نوروز و مشکلاتی که برای بازیکنان ایجاد می‌کند، گفت:۹۰ درصد بازیکنان فوتبال ایران حرفه ای نیستند برای مثال بازیکنان ذوب آهن پیش و بعد از عید نوروز از لحاظ وزنی تفاوت های بسیاری داشتند.
بختیار رحمانی بازیکن تیم ذوب آهن نیز در این نشست خبری گفت: نماینده قطر در این گروه در تمام خطوط از قدرت بالایی برخوردار است، البته ضعف‌های نیز دارد که ما روی آنها کار کرده ایم.
وی افزود: در بازی فردا دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا خواهیم کرد و امیدواریم با حضور هواداران اصفهانی و تشویق آنان بتوانیم هر سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم.
وی تاکید کرد: بازی سختی پیش روی ذوب آهن قرار دارد زیرا تیم های این گروه همه قهرمان های لیگ های کشورشان و قدرتمند هستند.
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته پنجم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ، عصر سه شنبه 14 فروردین ماه 97 از ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه فولادشهرمیزبان تیم الدوحیل قطر است.
ذوب آهن در گروه B مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا با 6 امتیاز در رده دوم و الدوحیل با 12 امتیاز در رده اول قرار دارند.
ت / 6020/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.