احمدرضا جعفرزاده روزیکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: فضاهای اقامتی و گردشگری این شهرستان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی، آمادگی کامل دارند و 14 مرکز فرهنگی و آموزشی با 180 کلاس درس، تربیت معلم آیت، خانه معلم و باغ بانوان برای اسکان مهمانان درنظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: چهار مرکز آموزشی در بخش مهردشت (شهرهای دهق و علویجه) نیز برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.
رئیس ستاد نوروزی نجف آباد گفت: 9 پایگاه امداد پزشکی، سه پایگاه امدای و نجات هلال احمر و 10 پایگاه اطلاع رسانی در نجف آباد آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.
جعفرزاده گفت: سه ایستگاه امداد و نجات هلال احمر در مسیر مسافران، مستقر و به امداد و نجات جاده ای و راهنمایی مسافران می پردازند.
وی اظهار کرد: مدیریت ستاد اسکان مسافران نوروزی این شهرستان، امسال به شهرداری نجف آباد و اداره آموزش و پرورش واگذار شده است.
جعفرزاده از ساماندهی مدارس، خانه معلم، مهمانسراهای خصوصی و اداری و همچنین باغ بانوان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: اماکن ورزشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش وجوانان نیز برای اسکان اضطراری ساماندهی شده است.
معاونت عمرانی فرمانداری ویژه نجف آباد افزود: برای رفاه حال مهمانان نوروزی و شهروندان نجف آباد شهرداری این شهر تورهای رایگان گردشگری و بازدید از اماکن تاریخی شهر را در تعطیلات نوروزی تدارک دیده است .
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش پنج هزار مسافر نوروزی با همکاری ادارات و ارگان ها در شهر نجف آباد اسکان داده شدند.
شهرستان نجف آباد با 285 کیلومتر مربع در دو بخش مرکزی و مهردشت دارای 6 شهر، 14 روستا و 330 هزار نفر جمعیت است.
ارگ تاریخی شیخ بهایی، عصارخانه تاریخی اخلاقی ، برج خارون و خانه های تاریخی و سنتی مهرپرور ،لطفی ها و نوریان برای بازدید میهمانان در نوروز آماده است.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/ک/3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.