به گزارش ایرنا؛ در این دیدار که در ورزشگاه «محمد بن زائد» شهر ابوظبی برگزار شد، شاگردان «لارنتیو رگکامف» برابر تیم ذوب آهن خوش درخشیدند و این تیم را با سه گل شکست دادند و ضمن جبران شکست دو بر صفر دیدار رفت، سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کردند.
«سباستین تاگلیابو» در دقیقه 1+45 و «مراد باتنا» با ضربه استثنایی در دقیقه 58 اولین و دومین گل تیم الوحده را وارد دروازه «رشید مظاهری» سنگربان تیم ذوب آهن کردند و سومین گل نیز در دقیقه 65 توسط «العکباری» به ثمر رسید.
در نیمه نخست این دیدار بازیکنان دو تیم چندین بار بر روی دروازه یکدیگر ایجاد خطر کردند که مهاجمان دو تیم به نحو مطلوب از این موقعیت ها استفاده نکرده و این فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند.
بهترین موقعیت تیم ذوب آهن در دقیقه 28 بدست آمد. در این دقیقه «مرتضی تبریزی» با سنگربان الوحده تک به تک شد، اما توپ را به خارج از زمین فرستاد.
در حالی که نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل در حال اتمام بود، تاگلیابو با شوتی دقیقه دروازه ذوب آهن را گشود و برتری تیمش در این نیمه را رقم زد.
نیمه دوم با حملات تیم ذوب آهن بر روی دروازه تیم الوحده آغاز شد، بهترین موقعیت این تیم را «حمید بوحمدان» در دقیقه 52 از دست داد، در این دقیقه و بدنبال اعلام خطا، توپ ارسالی در محوطه جریمه به بوحمدان رسید و او درحالیکه تعادل لازم را نداشت توپ را به خارج از زمین فرستاد.
در دقیقه 54 شوت سنگین مهاجمان تیم الوحده امارات را دروازه بان تیم ذوب آهن دفع کرد، مظاهری در ادامه ضربه سر و برگشتی دیگر مهاجم تیم الوحده را دفع کرد و توپ پس از برخورد با دیرک عمودی دروازه به خارج از زمین رفت.
در دقیقه 58 مراد باتنا با شوتی استثنایی و دقیق برای تیم الوحده گلزنی کرد و اختلاف را به دو گل افزایش داد در این دقیقه باتنا توپ دریافتی از «ژوژاک» را دریافت و آن را به گل تبدیل کرد.
در دقیقه 65 و در ادامه برتری های تیم الوحده در نیمه دوم، ، العکباری در محوطه جریمه تیم ذوب آهن صاحب توپ شد و بدون آنکه با مزاحمتی از سوی مدافعان یا هافبک های ذوب آهن مواجه شود ازاین فرصت به نحو مطلوب بهره برداری کرد و با شوتی زمینی توپ را درون دروازه مظاهری جای داد.
در ادامه تیم الوحده باز هم تیم برتر میدان بود، اما این تیم به لطف درخشش مظاهری به گل های بیشتر نرسید .
«امیر قلعه نویی» که بازی را ازدست رفته می دید، در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کرد که البته این تغییرات نیز بی ثمر بود و تیم ذوب آهن مغلوب تیم الوحده امارات شد.
ذوب آهن در دیدار رفت تیم الوحده امارات را با نتیجه دو بر صفر شکست داده بود.
در دیگر دیدار این گروه که پیش از این برگزار شد، تیم الدحیل قطر با نتیجه دو بر یک لوکوموتیو تاشکند را شکست داد و در صدر جدول رده بندی گروه باقی ماند.
تیم ذوب آهن در صورت برتری در دیدار امشب مقابل الوحده امارات صعودش به مرحله بعدی این رقابت ها تقریبا قطعی می شد.
رشید مظاهری ، محمد نژادمهدی ، خالد شفیعی ، حمید بوحمدان ، میلاد فخرالدینی ، جورجی ولیسیانی ، اکبر ایمانی ، محمدرضا حسینی ، مرتضی تبریزی ، بختیار رحمانی و کیروش استنلی با تصمیم «امیر قلعه نویی» سرمربی ذوب آهن در ترکیب اصلی این تیم مقابل الوحده امارات قرار گرفته و بازی کردند.
راشد السویدی، خالد الضنهانی، ریم چانگ، أحمد المحرزی، سالم سلطان، محمد عبدالباسط، ناصر عبدالهادی، ژوژاک، تیگالی، محمد العکباری و مراد باتنا نیز برای تیم الوحده مقابل تیم ذوب آهن بازی کردند.
سالم سلطان،محمد عبدالباسط و ژوژاک از تیم الوحده امارات و حمید بوحمدان و قاسم حدادی فر از تیم ذوب آهن با دریافت کارت زرد از سوی داور این دیدار جریمه شدند.
جدول رده بندی گروه B:
1-الدحیل قطر/ 4 بازی/ 12 امتیاز
2-ذوب آهن/4 بازی / 6 امتیاز
3-لوکوموتیو تاشکند/4 بازی/ 3 امتیاز
4-الوحده امارات/4 بازی/ 3 امتیاز
8114 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.