به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان روز پنجشنبه در بازی عقب افتاده از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم پیکان رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا رکورد 17 بازی بدون باخت این تیم شکسته شود.
در دقیقه 46 بازی میلاد بدرقه با یک ضربه سر دروازه تیم پیکان را باز کرد و در ادامه این بازیکن به سمت صابر حردانی رفت و خوشحالی خود را با هم تیمی خود تقسیم کرد.
در دقیقه 54 بازی مهدی شیری از بیرون آمدن دروازه بان تیم فولاد به خوبی استفاده کرد و گل تساوی بازی را به سود پیکان به ثمر رساند‌.
در دقیقه 88 بازی مرتضی آقاخان در حالی که پنج دقیقه از زمان ورودش به زمین می گذشت گل دوم پیکانی ها را به ثمر رساند.
در این دیدار تیم فولاد خوزستان با ترکیب حامد لک، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، عبداله کرمی، رحیم زهیوی، احمد عبداله زاده، سینا مریدی، میلاد بدرقه، عبداله ناصری، فرشاد سالاروند و حسن بیت سعید به میدان رفت.
همچنین سید پیام نیازمند، مهدی شیری، مهدی مومنی، ماهان رحمانی، آرمان قاسمی، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی، علی حمودی، شاهین ثاقبی، فرزاد امامعلی و امیرحسین کریمی برای تیم پیکان به میدان رفتند.
قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج ملک بود که آرمان اسعدی و مرتضی کاظمیان وی را در امر قضاوت یاری می کردند.
تماشای این دیدار از سوی باشگاه فولاد رایگان اعلام شد و این امر موجب شد که حدود سه هزار تماشاگر فولادی از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
9879 /6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.