به گزارش ایرنا، تیم فولاد خوزستان روز پنجشنبه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر در اهواز به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.
در این دیدار حامد لک، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، ایوب والی، عبدالله کرمی، آرش افشین، رحیم زهیوی، احمد عبدالله زاده، علی اصغر عاشوری، سینا مریدی و عبدالله ناصری برای فولادی ها به میدان رفتند.
همچنین لیوناردو لینک وینستون، حسن جعفری، ساسان انصاری، عزت اله پورغاز، سعید آقایی، شاهین ثاقبی، حسن مروان حسین، علی کریمی، جلال علی محمدی، رافائل اسچولر و سیاوش یزدانی مقدم ترکیب تیم سپاهان اصفهان را تشکیل می دادند.
با توجه به قرار داشتن در فصل گرما و حرارت بیش از اندازه شهر اهواز مثل همیشه تماشاگر اندکی به ورزشگاه غدیر آمده بود طوری که تنها 700 تماشاگر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
صندلی های کثیف و شکسته ورزشگاه غدیر اهواز از دیگر حواشی این بازی به شمار می رفت همچنین سیستم اینترنت این ورزشگاه پس از گذشت هفت هفته هنوز با مشکل مواجه بود و این موضوع ناراحتی خبرنگاران را به همراه داشت.
در دقیقه 64 بازی آرش افشین درون محوطه جریمه با یک ضربه سر اولین گل خود و این بازی را به ثمر رساند.
همچنین در دقیقه 93 بازی فرشاد جانفزا از اشتباه دروازه بان سپاهان اصفهان به خوبی استفاده کرد و دومین گل فولادی ها را به ثمر رساند.
در این دیدار جلال علی محمدی و حسن جعفری از تیم سپاهان اصفهان و حامد لک و آرش افشین از تیم فولاد خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین زاهدی فرد بود که تورج عیوض محمدی و محمد هاشم نسب وی را در امر قضاوت همراهی می کردند.
تیم فولاد خوزستان با این پیروزی 10 امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.