به گزارش ایرنا، بیست و ششمین دوره جشنواره « دانشجوی نمونه » سه شنبه شب با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران برگزار شد.
در این مراسم از 40 دانشجو ( 27 نفر از وزارت علوم و 13 نفر از وزارت بهداشت) به عنوان برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد که هفت تَن آنها از دانشگاه های اصفهان، کاشان، علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی کاشان و هنر اصفهان هستند.
بر این اساس در میان دانشجویان نمونه وزارت علوم، ' مرجان عابدی ' دانشجوی دکترای زیست ‌شناسی و ' حجت‌الله صادقی ' دانشجوی دکترای جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی از دانشگاه اصفهان، ' فاطمه کوره‌ پزان ' دانشجوی دکترای ریاضی محض و ' علیرضا آقایی ' دانشجوی دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه کاشان و ' صدیقه معین‌ مهر ' دانشجوی دکترای معماری از دانشگاه هنر اصفهان از استان اصفهان بودند.
در میان دانشجویان نمونه وزارت بهداشت نیز ' صدیقه فرضی ' دانشجوی دکترای تخصصی پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ' حمیدرضا صادقی ' دانشجوی دکترای تخصصی پرستاری از دانشگاه علوم ‌پزشکی کاشان به عنوان دانشجوی نمونه کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند.
جشنواره دانشجوی نمونه کشور هر سال با هدف الگوسازی از دانشجویان نمونه، ترویج فرهنگ علم‌آموزی و پژوهشگری، ارتقای انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی در میان آنها، تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیتشان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی، هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی- پژوهشی برگزار می شود.
اصفهان با حدود 310 هزار دانشجو در 180 دانشگاه و موسسه آموزش عالی دومین استان دانشگاهی کشور پس از تهران است.
ت/3011 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.