به گزارش ایرنا، ' احمد رضوانی ' روز دوشنبه در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اصفهان افزود: هدف از تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اصفهان ارائه خدمات مناسب به گردشگران و اجرای برنامه های فرهنگی به منظور امیدوار کردن جامعه به آینده و ادامه زندگی است.
وی اضافه کرد: ایجاد محیطی سالم همراه با نشاط و شادی برای هموطنان باید در صدر برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اصفهان قرار گیرد.
فرماندار اصفهان همچنین بااشاره به کاهش نزولات آسمانی و پدیده خشکسالی در این شهرستان تصریح کرد: اصفهان با مشکل کمبود آب مواجه است و باید با اقدام های فرهنگی و تبلیغی هموطنان و گردشگران نوروزی را به رعایت مصرف بهینه آب تشویق کنیم.
وی همچنین بر برخورد مناسب با گردشگران، برنامه ریزی برای ارائه خدمات حمل و نقل عمومی، کنترل و نظارت کامل بر صنوف، توجه به مناسب سازی راه های روستایی و شهری، افزایش گشت پلیس و راهور به منظور تامین امنیت جاده ها و جلوگیری از بروز سوانح و حضور مسئولان ادارات در ایام نوروز برای انجام هماهنگی های لازم برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی تاکید کرد.
رضوانی در ادامه با اشاره به احتمال ناپایدار شدن شرایط جوی در برخی از ایام نوروز بر توجه ویژه به اخطارهای هواشناسی و انتشار اخبار و هشدارهای هواشناسی توسط رسانه ها تاکید کرد و افزود: مسئولان ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اصفهان نیز باید برای ارائه خدمات مناسبت به گردشگران در چنین شرایطی از آمادگی کامل برخوردار باشند.
شهرستان اصفهان با برخورداری از هزاران اثر تاریخی و فرهنگی که سه اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
از 28 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال یک میلیون و 955 نفر اقامت شب در اصفهان ثبت شد و طی این مدت، یک میلیون و 566 هزار و 60 نفر از آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان اصفهان دیدن کردند.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.