به گزارش ایرنا، ' فیروز کریمی ' روز جمعه پس از شکست تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری این دیدار با بیان اینکه فوتبال ایران یک ریال هم درآمد ندارد، افزود: درباره فوتبالی که یک ریال هم نمی‌ ارزد، جای صحبت کردن وجود ندارد.
وی بابیان اینکه باید حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها پرداخت شود تا مشکلات فوتبال برطرف شود، افزود: این پول در همه جای دنیا پرداخت می‌ شود اما ما تا به امروز یک ریال از حق پخش تلویزیونی مسابقات نگرفته ایم.
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه همه تیم‌ ها با مشکلات رو به رو هستند افزود: از مسئولان درخواست دارم این اقدام را انجام دهند تا مشکلات تیم‌ ها کاهش یابد.
کریمی در مورد بازی با سپاهان نیز گفت: سپاهان فوتبال خوبی را بازی می کند و از شرایط ایده آلی برخوردار است و ما در این دیدار پس از گل تلاش کردیم با تغییر تاکتیک نتیجه بازی را تغییر دهیم ولی نشد.
کریمی این پیروزی را به سپاهانی ها تبریک گفت و افزود: در دقایقی از بازی هر دو تیم بر بازی حاکم بودند و موقعیت های خوبی داشتند که با پیروزی سپاهان همراه شد.
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز ابراز امیداوری کرد که تیم سپاهان در دیدارهای آینده نیز موفق ظاهر شود و به جایگاه دلخواه خود دست یابد.
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه در چهار هفته گذشته چهار بازیکن کلیدی تیمش را به دلایل مختلف در اختیار نداشته است، افزود: در دیدار امروز مقابل سپاهان با انگیزه قابل بازی کردیم و به راحتی خواسته هایمان را در زمین انجام دادیم.
کریمی افزود: تیم ما به جدول نگاه نمی‌ کند ولی همه از ما انتظار دارند مردانه بازی کنیم و این چنین خواهد بود.
تیم فوتبال سپاهان عصر جمعه با نتیجه یک بر صفر تیم گسترش فولاد تبریز را شکست داد و با این پیروزی 27 امتیازی شد و تا جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
تیم گسترش فولاد تبریز نیز با 30 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.
8114/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.