سخنگوی باشگاه خونه به خونه سه شنبه شب با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت مالکان باشگاه امروز در باره ادامه تیمداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور به تصمیم رسیدند و بر همین اساس هم حسین رحمانی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند.
محمد نعمتی افزود : رحمانی در دو فصل متوالی گذشته موفق شد همراه با تیم امید خونه به خونه قهرمان لیگ دسته اول و لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور شود و از این لحاظ کارنامه درخشانی در باشگاه خونه به خونه دارد.
وی ادامه داد : این مربی چهار سال پیش نیز در صعود تیم بزرگسالان خونه به خونه از لیگ دسته سه به لیگ دسته دوم نقشی ارزنده ایفاء کرد.
مدیراطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه مازندران گفت که رحمانی حدود 15 بازیکن تیم امید خونه به خونه را به تیم بزرگسالان فرا خوانده است تا از این تیم به عنوان جوان ترین تیم فصل جدید لیگ یک فوتبال کشور یاد شود.
همپچنین عصر امروز سه شنبه نخستین تمرین تیم فوتبال خونه به خونه برای فصل پیش رو مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با حضور رحمانی ، دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار شد.
تیم خونه به خونه یکی از 2 تیم مازندرانی حاضر در رقابت های لیگ دسته اول در 2 سال گذشته بود که با وجود شایستگی برای حضور در لیگ برتر ، به دلیل تغییر و تحول در کادر فنی در دقیقه 90 نتوانست به سوپر لیگ فوتبال ایران راه پیدا کند.
در رقابت های لیگ دسته یک 18 تیم حضور دارند که در پایان رقابت های نفسگیر 2 تیم به رقابت های لیگ برتر راه پیدا می کنند.
در فصل گذشته تیم سپیدرود رشت و پارس جم بوشهر به این رقابت ها راه یافتند.
مازندران با تیم های خونه به خونه و نساجی قائمشهر در این رقابت های شرکت دارد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.