' علی معینی ' روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: با توجه به تعامل و هم افزایی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه، آمار شرکت کنندگان در آزمون قرآنی این شهرستان به 156 نفر رسید.
وی بیان کرد: آمار شرکت کنندگان آزمون قرآن و عترت سال گذشته در شهرستان تیران و کرون 56 نفر بود که امسال با تبلیغات سراسری و هم افزایی بین فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امورخیریه شاهد رشد جمعیت و همچنین افزایش کیفیت برگزاری این آزمون بودیم.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: برای ارتقای کیفیت آزمون سراسری قرآن کریم، تداوم فعالیت های مشترک بین دستگاه های فرهنگی ضروری است.
وی یادآورشد: تقویت موسسات فرهنگی و قرآنی در شهرستان ها به رونق فعالیت های قرآنی می انجامد اما کمبود اعتبارات در حوزه فعالیت های قرآنی در تیران و کرون مانع توسعه فعالیت های قرآنی بیشتری در این شهرستان است.
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان تیران و کرون صبح پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در مدرسه فرشته تیران برگزار شد.
برای شرکت در این آزمون یک هزار و 211 نفر ثبت نام کردند که 29 هزار و 346 نفر آنها از استان اصفهان هستند.
شهرستان تیران و کرون دارای سه موسسه قرآنی، سه خانه نور و سه دارالقرآن کریم می باشد و بیش از هزار نفر از این مراکز قرآنی استفاده می کنند.
شهرستان تیران و کرون با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.