سجاد خالوزاده روز چهارشنبه در گفت‌و گو با ایرنا اظهار کرد: لایحه بودجه شهرداری مبارکه دو هفته پیش به شورای اسلامی شهر ارایه شد و این بودجه با بررسی همه جانبه به تصویب رسید.
وی با بیان اینکه اعضای این شورا با اکثریت آراء بودجه سال آینده شهرداری را تصویب کردند، خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت ناپایدار عوارض ارزش ‌افزوده و عوارض آلایندگی در سال آینده، سعی شده است، میزان وابستگی شهرداری به اینگونه درآمدهای ناپایدار محدودتر شود تا برنامه‌ها و اهداف بر اساس واقعیت‌ها محقق شود.
خالوزاده تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، استفاده بهینه از ظرفیت‌ های موجود، توجه به حفظ استقلال و تقویت بدنه کارشناسی سازمان ‌ها برای خدمت ‌رسانی بیشتر به شهروندان، عملیات زیرسازی، جدول‌ گذاری و آسفالت معابر سطح شهر و تامین هزینه‌ های کارکنان را از جمله اولویت ‌های بودجه سال 97 بیان کرد.
وی با بیان اینکه توزیع عادلانه پروژه ها در سطح محله ها و توسعه همه جانبه شهر رویکرد شهرداری و شورای شهر مبارکه است، گفت: برای تحقق بودجه 97 لازم است، راهکارهایی مانند صرفه جویی و مدیریت صحیح منابع مالی و نیز جذب سرمایه گذاران برای انجام طرح های عمران شهری در دستور کار قرار گیرد.
شهرستان مبارکه با جمعیتی افزون بر 150 هزار نفر در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع شده است.
ت 7150 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.