معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان منصوب شد.

دکتر قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان طی حکمی مرتضی طهرانی را به عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان  منصوب کرد.

طهرانی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس است که سابقه حضور در استانداری اصفهان به عنوان معاون مالی اداری و برنامه ریزی، فرمانداری کاشان و دیگر سوابق مدیریتی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

وی از فعالان دانشجویی اصفهان در زمان مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی است و از بنیان‌گذاران انجمن‌ اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان محسوب می شود و در حال حاضر از اعضای ارشد حزب اتحاد ملت در اصفهان است.

به گزارش ایلنا در متن حکم دکتر نوروزی شهردار اصفهان خطاب به مرتضی طهرانی آمده است:

باسمه تعالی

جناب آقای مرتضی طهرانی

بدون تردید کلان شهر اصفهان نمادی بی بدیل از فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است. مردمی خلاق، دیندار، متعهد، معتقد، شهروندان و سازندگان شهری هستند که می تواند همواره الگویی ارزشمند برای همگان و همیشه باشد.

مردم این شهر لایق بهترین‌ها هستند و این بهترین‌ها با حضور مدیرانی میسر می‌شود که همواره دل در گرو دغدغه‌های آنها و ارزش‌های دینی و ملی داشته‌اند، لذا جنابعالی را که از مدیران متخصص، با سابقه، متعهد و دلسوز نظام اسلامی هستید به‌عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری منصوب می‌کنم.

امیدوارم در سایه لطف خداوند متعال و همت و همکاری همه همکاران و بویژه معاونان و مدیران در انجام این مسئولیت سنگین همانند گذشته موفق و پیروز باشید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.