به گزارش ایرنا، 'آندری میکیلی اف' روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن ایران در لیگ قهرمانان آسیا افزود: بازی سختی را پیش رو داریم، زیرا ذوب آهن تیم قدرتمندی است، اما صعود از مرحله گروهی مسابقات مستلزم این است که در هر مسابقه قدرتمندانه ظاهر شویم.
وی ادامه داد: بازی فردا برای تیم ذوب آهن سخت است زیرا آنها فردا به امتیاز دیدار نیاز دارند و فشار روحی بر آنها زیاد خواهد بود.
سرمربی تیم لوکوموتیو ازبکستان اضافه کرد: تیم‌های ایرانی از بازی فیزیکی سود می برند و در خانه بهتری بازی می کنند بنابراین اگر ما قصد پیروزی داریم باید مراقب خط حمله و خط دفاع ذوب آهن باشیم.
میکیلی اف با اشاره به آنالیز نحوه بازی ذوب آهن برابر تیم الدحیل قطر گفت: به این موضوع آگاه هستیم که تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از بازیکنان با تجربه‌ ای برخوردار است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا هواداری در این دیدار شما را حمایت خواهد کرد؟ گفت: برای بازی فردا هواداری نداریم زیرا سفر به ایران برای هواداران تیم لوکوموتیو ازبکستان سخت است، اما علاقه مندان به ما در قلبهایشان تیم لوکوموتیو را به یاد دارند و برای موفقیت این تیم دعا می کنند.
سرمربی لوکوموتیو ازبکستان با اشاره به اینکه آب و هوای اصفهان شباهت زیادی با تاشکند پایتخت این کشور دارد، گفت: اینجا هوا زیاد سرد نیست و آب و هوا نیز بر بازی ما تاثیرگذار نخواهد بود.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و لوکوموتیو ازبکستان از گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ساعت 16 فردا ( دوشنبه ) در اصفهان با قضاوت داوران چینی برگزار می شود.
ت / 6020 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.