به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: برای مقابله با ربا بانکی و غیربانکی نیاز به بسط و گسترش فرهنگ قرض الحسنه در بین مردم و توسعه قرض الحسنه های مردمی در بخش های مختلف کشور است تا اینکه این معضل اقتصادی رفع شود.
وی همکاری مردم در گسترش فرهنگ قرض الحسنه و همچنین شناسایی و جلوگیری از فعالیت رباخواران و مفسدان اقتصادی را خواستار شد و گفت: برای مبارزه با فساد اقتصادی نیاز به همکاری مردمی جهت جمع آوری اسناد و مدارک و ارائه گزارشات مستند به مقامات امنیتی و قضایی است.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون به سرنگونی هواپیمایی اسرائیل در سوریه اشاره و تصریح کرد: اسرائیل و آمریکا با تمام توان نظامی و موشک و هواپیماهای دارای تجهیزات پیشرفته اما در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران و جبهه های مقاومت موفقیت ندارد و احساس و امنیت و آرامش برای حمله به دیگر کشورها را از دست داده اند و پیشرفت و استقلال جوامع اسلامی آرامش و امنیت اسرائیل را در فعالیت های نظامی و تهاجمی به کشورهای دنیا از بین برده است.
وی بیان کرد: زمین گیر شدن هواپیمای نظامی اسرائیل در سوریه مصداق بارزی از موفقیت جوامع اسلامی در مقابل دشمنان اسلام است که بزودی وعده رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر زمین گیر و محو شدن اسرائیل را خواهیم دید.
حجت الاسلام رشیدیان خاطرنشان کرد: با شکست گروه های تروریستی و گرفتاری دشمنان اسلام در مقابل پیشرفت های کشورهای اسلامی زمینه گسترش اسلام در دنیا و زمینه سازی فرج امام زمان(عج) در حال انجام است.
وی همچنین به حضور چشم گیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن عشق محبت و دوستی آن ها را با نظام و اسلام نشان داد و این حضور پرشکوه مسئولیت مدیران کشور را افزایش داده تا اینکه بیشتر برای رفع مشکلات جامعه و مردم فعالیت داشته باشند.
وی با اشاره به سرمایه گذاری های مردم برای مسکن مهر اضافه کرد: مسئولان و دستگاه های مرتبط برای رفع مشکل مسکن مهر و سرعت بخشی به خانه دار شدن متقاضیان این پروژه ها اقدام کنند که این فعالیت به زودی به سرانجام برسد.
پدافند هوایی ارتش سوریه بامداد امروز شنبه یک فروند جنگنده اف 16 ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.