به گزارش ایرنا، در اطلاعیه هواشناسی اصفهان که روز دوشنبه صادر شد، آمده است: نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه ناپایدار از امروز از سمت غرب استان است که به تناوب تا اواسط چهارشنبه در استان به شکل بارش باران و برف و وزش باد خیلی شدید بویژه از اواسط سه شنبه تا اوایل چهارشنبه فعال خواهد بود.
بر این اساس روز سه شنبه هوا همراه با بارش باران و برف در غرب، جنوب، جنوب غرب و شمال و از بعدازظهر بارش باران در مرکز و نواحی شرقی استان پیش بینی می شود.
همچنین در روز سه شنبه وزش باد خیلی شدید بویژه در نواحی غرب، جنوب، جنوب غربی، جنوب شرقی و شمال شرقی استان پیش بینی می شود.
برای روز چهارشنبه نیز بارش ها تا اوایل وقت در سطح استان بصورت باران و برف بویژه در نواحی غرب، جنوب و جنوب غربی ادامه خواهد یافت.
در روز چهارشنبه وزش باد خیلی شدید در غرب، جنوب، جنوب غربی، جنوب شرقی و شمال شرقی استان و باد به نسبت شدید و شدید در سایر نواحی استان پیش بینی شده است.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: میزان بارش باران و برف در دو روز آینده متوسط خواهد بود اما وزش باد خیلی شدید را در پیش رو خواهیم داشت.
حجت الله علی عسگریان افزود: پیش بینی می شود وزش باد خیلی شدید تا سرعت 25 متر بر ثانیه در برخی مناطق مانند خوانسار در غرب استان و یا نواحی شرقی استان برسد.
همچنین بر اساس پیش بینی هواشناسی اصفهان، دمای هوا در بیشتر مناطق استان تا دو روز آینده یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.
ت/3011 خبرنگار: آسیه معینی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.