حسن خدابخش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: تحلیل نقشه ‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار از امروز (دوشنبه) تا عصر روز شنبه هفته آینده بر روی استان است.
وی گفت: فعالیت این سامانه از اواخر وقت امروز(دوشنبه) از مناطق غربی شروع خواهد شد و فردا در برخی از مناطق استان بویژه مناطق غرب، جنوب، جنوب شرق و مرکز همراه با بارش خواهد بود.
خدابخش افزود: بارش‌ها در مناطق سردسیر، مستعد و ارتفاعات استان بصورت برف پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه دمای هوا تا روز چهارشنبه بین 10 تا 12 درجه کاهش خواهد داشت، گفت: امروز آسمان در بیشتر نقاط استان بصورت افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی می شود و در نواحی غرب و جنوبی استان احتمال توفان لحظه ای و موقت وجود دارد.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بیشینه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 2 تا 4 درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.
خدابخش گفت: حداکثر دمای کلانشهر اصفهان 23 درجه سانتیگراد و حداقل چهار درجه سانتیگراد خواهد شد.
وی، برای هوای کلانشهر اصفهان در روز سه شنبه(فردا)، افزایش ابر و بارش باران، گاهی وزش باد و برای روز چهارشنبه، صاف تا قسمتی ابری و مه صبحگاهی، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
خدابخش از اردستان و چوپانان با 26 درجه بعنوان گرمترین و میمه با 2 درجه سانتیگراد زیر صفر بعنوان سردترین نقطه استان اصفهان نام برد .
ت 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.