' حجت الله علی عسگریان ' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرهای خوانسار با 21.2 سانتیمتر، بوئین و میاندشت با 8 سانتیمتر، گلپایگان با 7.5 سانتیمتر، داران با 5.3 سانتیمتر و سمیرم با 2 سانتیمتر ارتفاع پس از خوانسار بیشترین بارش برف را به خود اختصاص دادند.
وی میزان بارندگی در کلانشهر اصفهان طی 2 روز گذشته را 0.3 میلیمتر اعلام کرد.
علی عسگریان گفت: طی 24 ساعت گذشته میزان بارندگی در شهرهای فریدونشهر 23.1میلیمتر، خوانسار 21.2میلیمتر ، گلپایگان 7.5 میلیمتر، بوئین و میاندشت 5.5 میلیمتر، داران 5.3 میلیمتر، سمیرم 1.6 میلیمتر، کاشان 1.4 میلیمتر، برزک یک میلیمتر، مبارکه 0.1 میلیمتر و زرین شهر 0.1 میلیمتر گزارش شده است.
وی برای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه(فردا)، هوای صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
کارشناس مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گرمترین نقطه این استان در 24 ساعت آینده را چوپانان با 18 درجه سانتیگراد و سرد ترین نقطه را بوئین و میاندشت با 18درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد.
وی با بیان اینکه افت و کاهش محسوس دمای هوا تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه پیدا خواهد کرد افزود: کاهش محسوس دما تا اواخر هفته جاری در نقاط مختلف این استان وجود خواهد داشت.
علی عسگریان با اشاره به اینکه شرایط برای افزایش آلاینده های هوا در استان تا 2 روز آینده وجود ندارد ، اضافه کرد: تنها در کلانشهر اصفهان و شهرهای صنعتی استان، غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.
ت 7150/ 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.