به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از حجت الله غلامی همچنین احداث پمپ بنزین با افزودن کاربری تجاری شبانه روزی در آنها را ضروری دانست و افزود: این اقدام باعث افزایش امنیت شغلی برای سرمایه گذاران این اماکن و این مکان ها و رفع نیاز شهروندان می شود.
وی که در نشست مشترک با علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان این سخنان را مطرح کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در این نشست گفت: امروزه در دنیا دستگاه های اجرایی تحقیقات خود را جهت بررسی به عنوان یک پروژه به دانشگاه ها سفارش می دهند.
علی مقدس زاده تصریح کرد: در حال حاضر در کشور گسستی میان فعالیت های دانشگاهها و موضوعات اجرایی وجود دارد در حالیکه در دنیا دستگاه های اجرایی تحقیقات خود را برای بررسی به عنوان یک پروژه به دانشگاه ها سفارش می دهند.
وی ادامه داد: بهتر است در زمینه سیمای شهری این گسست از بین برود و حضور دانشگاه ها در عرصه های اجرایی بصورت سیستماتیک و ماندگار بماند و نمای ساختمان ها جهت حفظ هارمونی شهر بصورت منطقه ای و نه بصورت منفرد بررسی شود.
استان اصفهان از جمله مناطق گردشگری است که از کمبود هتل رنج می برد.
در حال حاضر 330 طرح گردشگری در استان اصفهان در حال اجراست که 89 طرح آن مربوط به ساخت هتل است. تعداد واحدهای اقامتی این استان نیز از سال 92 تاکنون از 55 به 155 باب افزایش یافته است و بنابر اعلام مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تا پایان امسال نیز 53 واحد اقامتی جدید به شمار واحدهای اقامتی این استان افزوده خواهد شد.
تعداد تخت های اقامتی استان اصفهان 20 هزار تخت است و بر این اساس هفت هزار تخت اقامتی نیز تا پایان امسال به شمار آنها افزوده خواهد شد.
استاندار اصفهان نیز آبانماه امسال در این باره گفته بود: استان اصفهان به عنوان قطب گردشگری کشور به بازاریابی گردشگری در سطح جهان و زیرساخت های بیشتری در این بخش نیاز دارد.
محسن مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه باید در زمینه بازاریابی گردشگری بیش از پیش تلاش کنیم در عین حال تصریح کرد: برای موفقیت در این عرصه باید در زمینه ساخت هتل های بزرگ بر اساس استانداردهای بین المللی فعالیت کنیم.
6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.