به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن اردستان بیان کرد: حضور این چنینی مردم در راهپیمایی تلنگری برای مسئولان است تا هر چه در توان دارند برای ملت به کار گیرند که در آخرت شرمنده نباشند، اما از سوی دیگر هشداری به دشمنان و بدخواهان کشور است.
وی افزود: انقلاب اسلامی در سال 1357 به پیروزی رسید اما هنوز تغییر در برخی ساختارهای قانونی، اداری و رفتارهای اجتماعی احساس می شود و مجلس شورای اسلامی باید به نوبه خود با تصویب قانون های جدید و بازنگری در برخی قانون های موجود، نظام اسلامی را برای رسیدن به هدف مورد نظر یاری کند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: پس از گذشت نزدیک به 40 سال از پیروزی انقلاب و تقدیم هزاران شهید باید تلاش بیشتری برای خدمت صورت گیرد، گرچه تاکنون نیز نسبت به دوران پیش از انقلاب پیشرفت های چشمگیری صورت گرفته است.
او اضافه کرد: مسئولان از جمله در اردستان به ویژه در این چند سال گذشته تلاش های زیادی برای رفع مشکل اشتغال و اقتصاد داشتند و موفق شدند در کنار جلوگیری از تعطیلی کارگاه ها و کارخانه ها نسبت به توسعه تولید اقدام کنند، گرچه همچنان بیکاری وجود دارد.
حجت الاسلام طباطبائی نژاد با تاکید بر حضور بیشتر بخش خصوصی در عرصه تولید عنوان کرد: سیستم اداری دیگر ظرفیت جذب نیرو نداشته و دولت نیز مصمم به کوچک سازی است؛ از این رو مسئولان باید با حمایت بیشتر و جدی تر از سرمایه گذاران نسبت به رفع مشکلات این شهرستان اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایان اردستانی با حضور چشمگیر خود از میدان امام خمینی (ره) تا میدان نماز این شهر و همچنین شهرهای زواره و مهاباد با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایت های هم پیمانان منطقه ای مستکبران جهانی در یمن و بحرین را نیز محکوم کردند.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.