به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ اصفهان با تبریک ایام الله دهه فجر، افزود: پیشرفت های خوبی در عرصه های علمی، پزشکی، راه سازی، تسلیحات نظامی و هوا و فضا در سالهای بعد از انقلاب بدست آمده است.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه امروز ایران یکی از 10 کشور برتر دنیا در زمینه برخورداری از فناوری فضایی محسوب می شود اظهار کرد: چهاردهم بهمن سال 87 اولین ماهواره ایران با نام ماهواره 'امید' با موفقیت به فضا پرتاب شد و به همین دلیل این روز بنام روز فناوری فضایی نامگذاری شده است.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در حالی به این پیشرفت ها دست یافته است که با تحریم های اقتصادی و جنگ هشت ساله و دشمنی استکبار روبه رو بوده است.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه باید در مقابل دشمنان استقامت کنیم افزود: استقامت برای ما سربلندی و بزرگواری به ارمغان خواهد آورد.
آیت الله طباطبایی نژاد،‌ با تبریک روز نیروی هوایی اظهار کرد: در روز ' 19 بهمن 1357' نیروی هوایی با امام خمینی (ره) و مردم اعلام همبستگی و همراهی کردند که این موضوع باعث سرعت بخشیدن به روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.
وی گفت: همه نیروهای مسلح و ارزشی از همان روزهای اول به انقلاب پیوستند و با امام خمینی (ره) بیعت کردند و این بیعت خود را تا امروز همچنان حفظ کرده اند و در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هم خوش درخشیدند.
امام جمعه اصفهان در ادامه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: مردم ایران هر چه دارند از اهل بیت عصمت و طهارت دارند.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه مردم اصفهان ایام فاطمیه را بخوبی برگزار می کنند اظهارکرد: اگر محبت به اهل بیت و حضرت زهرا داریم باید سیره و روش زندگی ایشان را الگوی خود قرار دهیم.
ت 7150 /
خبرنگار: علی نعمانی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.