به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ' مصطفی حسناتی ' روز پنجشنبه در مراسم شهدای مدافع حرم 'حججی' و 'احمدی' که با حضور خانواده‌های شهدا شهرستان چادگان در دادگستری این شهر برگزار شد اظهارکرد: شهادت رمز پیروزی شیعه در جهان است.
وی گفت: عدم تعقل در امور دینی، باعث شکل‌گیری گروه‌هایی چون وهابیت می‌شود که با اتحاد، همدلی، انسجام و پیروی از ولایت باید در برابر دسیسه‌های دشمنان ایستاد.
حجت الاسلام حسناتی افزود: مسئولان فرصت‌ها را غنیمت شمرده و با همدلی و هماهنگی برای توسعه کشور و حل مشکلات جامعه و مردم تلاش کنند تا نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.
پدرشهید 'محسن حججی' نیز در این مراسم با بیان اینکه تربیت فرزند صالح می‌تواند در جامعه نقش بسزایی داشته باشد گفت: پدر و مادر، الگوی فرزند هستند و در درجه بعد وظیفه خانواده و جامعه در تربیت فرزندان از اهمیت بالایی برخوردار است .
' محمدرضا حججی ' افزود: دشمنان تلاش می‌کنند از وجود جوانان برای اهدافش شوم خود بهره برداری کنند که باید اولیا هوشیار باشند و رفتار فرزندان خود را کنترل کنند تا در دام دشمنان نیفتند.
پدر شهید حججی گفت: همه شهدا وظیفه دفاع از اسلام، ولایت و رهبری را دارند که این راه را ادامه خواهند داد.
وی افزود: داعش با محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و وهابیت ریشه ‌کن شد و از صفحه روزگار نیز محو خواهند شد.
پدر شهید حججی گفت: در برابر خون شهدا مسئول هستیم و کاری نکنیم که عدالت در برابر مصلحت قربانی شود.
نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با قدردانی از خانواده‌ های شهدای مدافعان حرم شهید حججی و شهید احمدی که در فضای معنوی دادگستری شهرستان حضور یافتند، گفت: از مسوولان می‌خواهم که با همدلی و همفکری و با برخورد خوب با ارباب‌رجوع رضایت آنان را فراهم کنند.
اکبر ترکی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر افزود: در این ایام با برگزاری مراسم وجشن ها، یاد و خاطرات دوران انقلاب را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنیم که از وقایع وپیروزی انقلاب بیشتر آشنا شوند تا دشمنان اسلام به عقاید آنان رخنه نکنند.
رئیس دادگستری چادگان گفت: دادگستری شهرستان چادگان افتخار دارد که میزبان خانواده‌های شهدا مدافعان حرم حججی واحمدی است.
حمیدر رضا ناظمی هرندی افزود: وجود این خانواده ها مسئولیت ما را بیشتر می کند که دراه خدمت به مردم و نظام بیشتر تلاش کنیم که امیدوارم ما مسئولان با انجام وظیفه در محل خدمت خود راه این عزیزان را ادامه دهیم.
در این مراسم با اهدای لوح از خانواده شهدای مدافعان حرم حججی واحمدی تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، مراسم زیات عاشورا با حضور نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، چادگان وبوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه نجف‌آباد، داران، بوئین میاندشت، رزوه، فرماندار فریدن، معاون فرماندار چادگان، خانوادهای معظم شهدا، مسوولان دادگستری فریدن، فریدون‌شهر، بوئین میاندشت ومسوولان ادارات شهرستان چادگان برگزارشد.
شهرستان چادگان با 35 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت ذ ع / 7153 / 7150 / 2093 ** دریافت کننده: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغردواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.