به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام دردیدار با اعضای بسیج رسانه استان افزود: آنچه بیش از همه باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد جهت‌گیری‌هاست چون جهت‌گیری درست و صحیح عامل روسفیدی در مقابل خدا و دستیابی به سعادت است.
به گفته وی : نظام ایران، نظام اسلامی است و با همین عنوان هم در دنیا مطرح است.

وی با بیان اینکه همه آن‌هایی که در دنیا نمی‌خواهند زیر بار این اسلام و وحی بروند در برابر ایران قد علم کرده‌اند افزود: این دشمنان در مقابل ندای انقلاب و پرچم ایران ایستاده‌اند.

نکونام با اشاره به اینکه در بدنه انقلاب روح سازش وجود ندارد ادامه داد: وقتی سازش نباشد مقابله مستکبران امری طبیعی و بدیهی است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید بدانیم کار در چالش عظیم جهانی که دنیای مستکبرین و مادی‌گرایان حکومت‌طلب و دنیاطلب در برابر ما مطرح کردند سخت است بیان داشت: اصحاب رسانه در دنیای امروز با عظیم‌ترین و مهم‌ترین کار دنیا مواجهه هستند.

وی اضافه کرد: نباید به این توجه شود که مخاطب کم است یا زیاد بلکه اصحاب و فعالان رسانه باید بدانند وارد میدان جهاد و کار سخت شدند که باید با تلاش در این مسیر گام بردارند.

نکونام تاکید کرد: وقتی فرد سختی کار را درک کند آنگاه تحملش بالا می‌رود، از کوره در نمی‌رود، از میدان خارج نمی‌شود و شانه از مسئولیتش خالی نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری معیشت را بحث مهم و اساسی عنوان و خاطرنشان کرد: باید این موضوع جدی گرفته شود اما آنچه بیش از همه باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد جهت‌گیری‌هاست.

وی جهت‌گیری درست و صحیح را عامل روسفیدی در مقابل خدا و دستیابی به سعادت دانست و عنوان داشت: انبیا الهی جهت‌گیری خودشان و سوق جامعه به آن سمت برایشان بسیار مهم بوده و اگر در جامعه امروز هم جهت‌گیری‌ها نبوی و ولایی نباشد به درد نمی‌خورد.

نکونام افزود: منظور از جهت‌گیری ولایی، ولایت توحیدی است چون اگر بخواهیم رستگار شویم باید مروج یک ولایت بود و آن ولایت توحیدی است.

وی حزب‌گرایی و جناج‌گرایی که جامعه امروز با آن مواجه است را نادرست خواند و گفت: در این موارد انسان در تصمیم‌گیری‌ها به جای حرف متعهدانه، حرف حزب‌گرایانه می‌زند و این یعنی حرف ناحق.
مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال وبختیاری نیزدراین دیدار گفت : بیش از ۲۵۰ شبکه علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‎کنند و از هیچ گونه دشمنی فروگذاری نکرده است.
وی با اشاره به فعالیت جبهه شیطان در برخی عرصه‌ها اظهار داشت: در همین راستا باید هم‌اندیشی کنیم و عزم جدی و هم افزایی حرکت کنیم تا بتوانیم دشمن را در این حوزه ناکام کنیم.
وی با بیان اینکه اگر دشمن پایش به کشور باز شود کاری به جناح بازی‌های سیاسی ندارد، افزود: اغتشاشات اخیر تلنگری بود برای ما تا مباحث کم ارزش را کنار بگذاریم و در چهارچوب آرمان‌ها و اهداف نظام حرکت کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه رسانه‌ ملی و رسانه‌های مکتوب جبهه رسانه‌ای کشور هستند، خاطرنشان کرد: جدایی بین رسانه ملی و رسانه‌های مکتوب وجود ندارد و دغدغه همه ما یکی است اما صدا و سیما آمادگی دارد تا بستری را برای بیان نظرات و دغدغه رسانه‌های مکتوب فراهم کند.
عظیمی با بیان اینکه شبکه‌های خارجی و ابر رسانه‌ها برای رسیدن به اهداف خود هزینه‌های سنگینی می‌کنند، خاطرنشان کرد: نگاه ما به رسانه‌های مکتوب نگاه رقیبانه نیست و اگر جدایی بین این رسانه‌ها ایجاد شود مشکل به وجود می‌آید.
وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ما مظلوم‌ترین نسل در طول تاریخ هستند، گفت: هجمه‌ رسانه‌های دشمن بر جوانان و نوجوانان ما بسیار است بنابراین ما هر برنامه‌ای ویژه این نسل که قابلیت پخش داشته باشد را تهیه می‌کنیم.

گفتنی است در این دیدار  که به مناسبت سالروز شهادت غلامرضا رهبر شهید شاخص رسانه ای کشورانجام  شد از خانواده شهید شهرانی و آقایان شجاع کریمی، مهدی فتاحی و مرضیه عالی‌پور به عنوان بسیجیان فعال تجلیل شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 836169
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.